וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים, אישה מפוקפקת ו"התאבדות שטנית": חשש לגורלו של המתאגרף המפורסם

5.3.2024 / 14:04

לפני שנה ראיין גרסיה נראה כמו הדבר הכי לוהט בעולם האיגרוף, מאז הוא התגרש, התחבר לכוכבנית מין שמתפרנסת מ"אונלי פאנס" ומתנהג בחוסר יציבות. הסרטון האחרון כבר גרם לכולם לדאגה האמיתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3/ספורט1

מה עובר על ראיין גרסיה, אחד המתאגרפים הפופולריים בתחום? רק לפני 12 חודשים נראה שהוא כוכב על מיליונר, שעומד לכבוש את הענף, וכעת נראה שמשהו בחייו יצא משליטה. בגיל 25, הוא צבר מאזן בלתי מנוצח בקריירה מקצוענית שלו לאורך 23 קרבות, הדהים את האוהדים עם מהירות יוצאת דופן ועוצמה שהובילה לנוקאאוטים נהדרים, והוא הפך לאחד הכישרונות המוכרים ביותר של עולם האיגרוף.

עם זאת, כעת יש חשש אמיתי לגורלו בגלל המסלול שבו נמצאים חייו של האמריקאי מקליפורניה, בעקבות התנהגות מוזרה, האשמות על שימוש בסמים, טענות ל"התאבדות שטנית" וופוסטים הזויים ברשות החברתיות.

המתאגרף ראיין גרסיה. GettyImages
נראה כמו הדבר הבא. גרסיה/GettyImages
המתאגרף ראיין גרסיה. GettyImages
צעיר, יפה, עשיר, מוכשר, יפה תואר, אלוף, מיליונר. ואז הגיעה הנפילה/GettyImages

בינואר גרסיה הדהים את מעריציו עם חשיפה כפולה ברשתות החברתיות: ראשית, הוא חשף שאשתו אנדריאה סלינה ילדה את בנו. שעה אחת בלבד לאחר מכן הוא שיתף פוסט (שכבר נמחק) והודיע שהוא וסלינה יתגרשו, למרות שהוא התעקש שהפרידה הייתה ידידותית.

"ההחלטה הזו אמנם מסמנת את סוף הנישואים שלנו, אבל חשוב להדגיש שהקשר שלנו כהורים משותפים נשאר בראש סדר העדיפויות שלנו", כתב באינסטגרם, "היא הייתה בת זוג מדהימה ואמא מדהימה אפילו יותר לשני ילדינו. אני אסיר תודה על המחויבות שלה למשפחתנו".

נדמה היה שהוא מצליח לשים בצד את הסערות בחייו האישיים, כשהוכרז על קרב שובר קופות שלו מול דווין האני ב-20 באפריל, כאשר תואר האליפות של WBC במשקל קל עומד על הפרק. עם זאת, מאז ההכרזה המעריצים מודאגים לגבי שלומו.

מיקאלה טסטה. אינסטגרם, Mikaela Testa, צילום מסך
ספק אם היא מוסיפה יציבות לחייו. טסטה/צילום מסך, אינסטגרם, Mikaela Testa
מיקלה טסטה. @mikaelatesta, צילום מסך
מיקלה טסטה/צילום מסך, @mikaelatesta

האשמות על שימוש בסמים החלו לצוץ, שנבעו מהתנהגותו הלא יציבה של גרסיה. במסיבת עיתונאים הוא הכחיש שהוא עושה דברים חריגים, אבל נראה לא יציב ורחוק מהדמות המרתקת והיציבה שהיה כשעלה לתהילה.

"אני רוצה להבהיר כמה דברים", אמר גרסיה ביום חמישי שעבר. "אני לא עושה קוקאין. אני שותה ומעשן גראס, וכך גם רוב האנשים בחדר הזה". האמרגן אדי הרן הביע דאגה מההופעה הפומבית הזו, ואמר: "הוא פשוט לא נראה כמו עצמו תחת לחץ, אם להיות כן.

"אני מודאג מהאנשים שהוא מסתובב איתם. מה שראיתי בימים האחרונים, וברור שהיה משהו אתמול בלילה, זו התנהגות לא יציבה, שנובעת ממשהו".

גרסיה דיבר לאחרונה בפומבי על חברתו החדשה מיקלה טסטה - משפיענית ודוגמנית אוסטרלית עם למעלה מ-400,000 עוקבים באינסטגרם. היא אחת המרוויחות הגדולות ביותר באוסטרליה בפלטפורמת המנוי OnlyFans, שם היא מפרסמת תוכן מיני וסוער עבור המנויים שלה. לפי הדיווחים, היא מרוויחה מעל ל-160,000 דולר בחודש מהפלטפורמה. לאחרונה העלתה "סלפי נקמה", ושברה את הרשת.

עוד בוואלה!

העלתה "סלפי נקמה" בעירום מלא ושברה את הרשת

לכתבה המלאה

בעקבות התוכן המיני שלה בעבר היא הושעתה מאינסטגרם ו-TikTok במספר הזדמנויות, בזמן שה"הצלחה" הביאה לניתוק ממשפחתה, שהתנכרה לה בעקבות התנהגותה. "הם התנערו ממני ומאז לא דיברו איתי", אמרה כשנשאלה איך הגיבו בני המשפחה שלה מאז שהתחילה עם "אונלי פאנס". גרסיה גם טען שהוא מאמן את מיקאלה בזירת האיגרוף, וקרא לקידום קרב שלה.

לאחר מכן גרסיה עורר דאגה גדולה עם פוסט בטוויטר (X) ובחשבון האינסטגרם שלו, שהראה סרטון מטלטל של אדם בלתי מזוהה בתוך הבית שלו.''השגנו אותו חברים", נכתב, "ריאן גרסיה RIP B**** נוח על משכבך כלב. הסרטון בדיוק 666 בזמן. אמרנו לך שאנחנו באים". לאחר מכן הופיעו אותיות אקראיות, ועלה חשש אמיתי לגורלו.

אביו של ריאן, הנרי גרסיה, התעקש שמישהו הטריל אותו. "כן, ראיין בסדר, הוא פשוט הוטרל בצורה רעה", כתב אביו, ולאחר מכן הוסיף: "יש יותר מזה. תאמינו לי". גרושתו של הכוכב, סלינה, פנתה לרשתות החברתיותוחשפה שאומנם היא הצליחה ליצור קשר עם גרסיה בעקבות הפוסט המדאיג, אבל מצבו מדאיג.

"התפלל עבור ריאן", היא כתבה בסטורי שלה, "אנחנו לא ביחד והייתי איתו בקשר והוא אולי נראה בסדר אבל הוא לא. אני יודע בלבי שהוא עובר משהו. זה לא טרול, אני באמת מודאגת וכך גם כל בני משפחתו. אנחנו לא חלק מכל זה ורוצים שהוא ישתפר אבל זה אמיתי. תתפללו בשבילו".

גרסיה פירט בעבר את המאבקים שלו בבעיות נפשיות, ושהוא נאבק במחשבות טורדניות במהלך פרק קשה במיוחד שהוביל אותו להפסקה מהתחרות ב-2021. "כשזה קרה לי לא הצלחתי למצוא דרך להוציא אתל זה מהראש, זה תסכל אותי", אמר, 'פשוט היו לי הרבה מחשבות שונות, מחשבות אובדניות, עברתי תקופה קשה אבל נלחמתי בה".

רק "טרול"? הסרטון מהבית של גרסיה

ואולי זו קריאה לעזרה? הסרטון ההזוי

גרסיה נחשב ללוחם מרגש ופופולרי, עם תמיכת הקהל האמריקאי והמקסיקני כאחד בארה"ב, ונראה היה שהוא היורש של אוסקר דה לה הויה, שלרגע אף וקח את גרסיה תחת חסותו. אבל דה לה הויה ביקר לאחרונה את גרסיה, וכתב עליו בפוסט שמאז מחק: "אני חייב לומר שאני ממש מודאג מהמצב התודעתי של ריאן גרסיה. בהתחשב בהיסטוריה של חוסר יציבות הנפשית שלו, ההתנהגות הבלתי יציבה שלו מראה שהוא בבירור לא מרוכז בקרבות. תענה לשיחות שלי, ראיין, אני מקווה שאתה בסדר".

הסרטון של גרסיה לא ירד מהאינסטגרם שלו במשך ימים ארוכים, למרות ההטרלה לכאורה, והוא אמר ל-TMZ בתגובה ראשונה: "היי חברים, זה ראיין, אני מנסה להסביר מה קורה. הטלפון שלי לא אצלי, אין לי גישה לאינסטגרם שלי, הכרטיסים שלי נעולים, ממש מנצלים אותי. אני רוצה להודיע פה למעריצים שלי, לכל מי שדואג לי, למשפחה - שאני בסדר, אני לא מת, אני עדיין מאמין בישו, כל השמועות הן שקר".

הוא ממשיך להתכונן לקרב הבא שלו מול דווין הייני, אחרי שהפסיד לראשונה לג'רבונטה דייויס באפריל שעבר אחרי 24 ניצחונות רצופים (20 מהם בנוקאאוט).

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully