וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק מתחמם: ברזיל קוטלת את ויניסיוס, הכוכב עונה בזעם

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 10:46

התקשורת הברזילאית מבקרת את ויניסיוס: "מנסה לעשות טריקים, משחק בשביל עצמו, בריאל היו מאפסים אותו". הכוכב ענה: "מנסים להסית נגדי"

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם קולומביה בקופה אמריקה/ספורט1

הכרטיס הצהוב שספג ויניסיוס בדקה ה-7 מול קולומביה משגע את ברזיל. מי שנחשב לכוכב הכי גדול של הנבחרת הברזילאית הנוכחית, האיש שמככב בריאל מדריד ומצעיד אותה לתהילה, לא מצליח לעמוד בציפיות ממנו במדי הסלסאו בקופה אמריקה. למשחק מול קולומביה הוא עלה בידיעה שיש לו כבר כרטיס צהוב מהמשחק הקודם, ובכל זאת הוא עשה עבירה מיותרת מאוד על חאמס רודריגס כבר בדקה ה-7 (!) - מה שעלה לו בהרחקה מרבע הגמר מול אורוגוואי (בשבת בלאס וגאס). כזכור, ויניסיוס קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון שלו במשחק השני מול פרגוואי, בדקה ה-83, כשהסלסאו כבר הובילו בבטחה 1:4, וגם הוא כמובן מיותר.

שחקני נבחרת ברזיל ויניסיוס, ראפיניה. Ezra Shaw, GettyImages
שחקני נבחרת ברזיל ויניסיוס, ראפיניה/GettyImages, Ezra Shaw

התקשורת הברזילאית מבקרת את גישתו של ויני, שהתלונן על השיפוט, על המארגנים ועל האצטדיונים - אבל הוא בעצמו לא מצליח לעשות את שלו ולסחוף את הסלסאו ונראה עצבני מדי, עסוק מדי בעצמו. באתר הברזילאי הפופולרי Uol נכתבה ביקורת חריפה על השחקן, והשוו אותו לניימאר, עוד אחד שהתעסק בהצגות ואיכזב ברגעי האמת:

"אני אוהב את ויני ג'וניור", כתב הפובליציסט ארנלדו ריביירו. "אני לא רוצה להיכנס בו, אבל אני אוהב את הוויני של ריאל מדריד, לא את זה של נבחרת ברזיל. כמו ניימאר. מבחינתי זה לא מספיק טוב. ויני הוביל לכרטיס הצהוב הראשון שלו בגלל כעס מיותר נגד פרגוואי, ממש מיותר, ונגד קולומביה הוא שלח מרפק שלא לצורך לפרצוף של חאמס. הכרטיס הצהוב היה 'זול' מדי מבחינתי, והוא מחוץ לרבע הגמר בגלל חוסר אחריות שלו, ולא בגלל רדיפה של קונמבול. אם ניימאר עשה את מה שוויני עשה בשני המשחקים, הביקורת הייתה יותר חסרת רחמים אבל זה ויניסיוס, שכולנו אוהבים פה...".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

ויניסיוס עצמו אף הגיב לאחד העיתונאים בטוויטר, אחרי עוד ביקורת חריפה עליו. העיתונאי טיאגו לייפרט אמר ש"זה לא אותו ויני של ריאל מדריד, זה הוויני שעזב את פלמנגו, זה ויני שמשחק רק בשביל עצמו, שמכדרר כל הזמן והולך אחורה, שמנסה לעשות טריקים כל הזמן, אילו היה מתנהג ככה בריאל מדריד אנצ'לוטי ופלורנטינו היו מאפסים אותו מיד". ויניסיוס הגיב לו בטוויטר וכתב: "הוא רק רוצה להסית את כל ברזיל נגדי ונגד הנבחרת. מזל שמעט אנשים צופים בו".

המאמן דוריבל אמר אחרי המשחק ש"מבחינתי הצהוב לוויני היה מוזר, זו הייתה העבירה הראשונה במשחק... אבל למדנו כבר לשחק בלי הכוכבים שלנו, ועכשיו זה הזמן. כבר איבדנו את ניימאר. אז עכשיו זה הרגע לשחקנים אחרים להתעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully