וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ניימאר נרדם: "זה ההפך מהמיתוס של נבחרת ברזיל"

הכוכב הפצוע העלה פוסט מתריס, שחקני העבר ממשיכים לקטול ("זו לא הנבחרת הדומיננטית שהכרנו"), וה"מנהיג" נטש ברגע קריטי. הסלסאו מסכמים שלב בתים מאכזב, נמצאים בסכנת הדחה ומבינים: "יש הרבה בעיות"

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם קולומביה בקופה אמריקה/ספורט1

נבחרת ברזיל ממשיכה לקרטע בקופה אמריקה, ומה שנשמע כמו ביקורת מוגזמת מצד רונאלדיניו, שטען לפני הטורניר שמדובר ב"נבחרת הכי משעממת שהייתה לנו", מקבל לפתע משמעות אחרת, ומייצג את התחושות של רבים בארץ הסמבה.

אחרי ה-1:1 הלילה (בין שלישי לרביעי) עם קולומביה, שקבע כי ברזיל תסיים במקום השני בלבד בבית ד' ותפגוש את אורוגוואי האיכותית ברבע הגמר, הביקורות הולכות ומחריפות. ניימאר, שנעדר מהטורניר בעקבות פציעה, העלה פוסט מתריס במהלך המשחק, בו הוא נראה ישן לצד ילדיו במיטה - ספק עקיצה למשחק המשמים של הסלסאו, שהתקשו לייצר מצבי הבקעה או לשלוט במרכז השדה כפי שהם נוהגים לעשות במשך שנים.

ריקרדיניו, שזכה עם ברזיל במונדיאל 2002 ומשמש כעת פרשן הטלוויזיה הברזילאית, קטל את המאמן דוריבאל ג'וניור. "זו לא נבחרת ברזיל שהכרנו. אנחנו כבר לא הנבחרת היוזמת, כבר לא הנבחרת הפייבוריטית. זה ההפך המוחלט מהמיתוס של הכדורגל שלנו", אמר. "דוריבאל עולה עם קשרים הגנתיים, והם לא מסוגלים לקחת את המשחק קדימה. אני מצטער, אבל זה לא הכדורגל של נבחרת ברזיל".

גם הקפטן מרקיניוס הצטרף לביקורות, והודה שהוא וחבריו לא עומדים בציפיות. "אנחנו לא מצליחים לשמור על הכדור כמו שצריך. לא הצלחנו לייר מצבים. אם להיות כן, קולומביה הייתה טובה יותר, ויש לנו המון דברים לשפר".

ויניסיוס, נבחרת ברזיל, מול דניאל מוניוס, נבחרת קולומביה. Ezra Shaw, GettyImages
משהו לא עובד. ויניסיוס/GettyImages, Ezra Shaw

גם דוריבאל ג'וניור מודה ש"יש בעיות", אבל בא בטענות לשופט, שלא פסק על פנדל לזכות ויניסיוס כשברזיל עוד הוליכה 0:1. "מבחינתי, זה היה רגע קריטי במשחק. מכולם באצטדיון, רק השופט ואנשי ה-VAR לא ראו פנדל. אם היו עושים איתנו צדק, היינו יכולים להוביל 0:2 וכל המשחק היה מתפתח אחרת".

ברבע הגמר ברזיל תחסר את ויניסיוס, שקיבל כרטיס צהוב כבר בדקה השביעית, ושוב ספג ביקורות על כושר ה"מנהיגות" שלו, ועל חוסר האיפוק והאימפולסיביות בהתנהלותו על המגרש. "יהיה קשה מאוד בלי ויני, כי שחקן כמוהו עושה את ההבדל", אמר אנדריק בסיום, "אבל אני משוכנע שכולם מוכנים למשימה, ויש לנו שחקנים מספיק איכותיים כדי לחפות עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully