וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "הדלת לא סגורה בפני ג'ייק כהן"

3.7.2024 / 20:40

אחרי שהפורוורד הוותיק הודיע כי מכבי תל אביב לא מימשה עליו את האופציה, וכשהאוהדים זועמים, במועדון מנסים להרגיע: "זה לא סוף הסיפור שלו". קבוצה ספרדית מעוניינת בשחקן, שלא רוצה לעבור למועדון אחר בישראל

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

באחד המהלכים המפתיעים של הקיץ עד כה, הודיעה הערב (רביעי) מכבי תל אביב לפורוורד הותיק ג'ייק כהן היא לא מממשת את האופציה עליו לעונה הבאה וכי הוא שחקן חופשי מרגע זה. במועדון הסבירו את ההחלטה ברצון לתת הזדמנות אמיתית לוויל ריימן שחתם בקיץ שעבר לשלוש עונות, אבל ייתכן שזה לא סוף הסיפור של כהן.

לאחר הודעתו של השחקן החלו אוהדי מכבי תל אביב ברשתות החברתיות, וכן מקורבים למערכת, למתוח ביקורת על ההחלטה לשחרר דמות כמו כהן, שנחשב מוערך מאוד בחדר ההלבשה של הצהובים וכן על ידי הקהל, ובמכבי תל אביב שוקלים את צעדיהם מחדש.

"ההודעה לג'ייק לא אומרת שזה סוף הסיפור שלו במועדון", סיפר גורם בקבוצה לוואלה ספורט. "אף אחד לא סגר בפניו את הדלת. בשלב הזה הוחלט לא לממש את האופציה, אבל דברים יכולים להשתנות".

כהן, ששקל פרישה בקיץ שעבר עד ההצעה לחוזה חדש לשנתיים, רשם עונה די טובה במדי האלופה, כשייתכן מאוד שאחת הקבוצות הגדולות בישראל תנסה לצרפו. עם זאת, בסביבתו העריכו כי הוא לא יחתום באף קבוצה אחרת בישראל שהיא לא מכבי תל אביב. בינתיים כהן מעורר עניין בליגה הספרדית, אחרי שכבר שיחק באופן די מוצלח באוברדיורו בעבר.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. Djordje Kostic, אתר רשמי
הישארות על הפרק? כהן/אתר רשמי, Djordje Kostic

"המקום הזה הפך לבית השני שלי, יצרתי יותר זכרונות ממה שאני יכול לספור ואני כל כך אסיר תודה עבור כל האנשים שהפכו את זה למיוחד", כתב כהן באינסטגרם. "לחברי הנוכחיים והקודמים לקבוצה, המאמנים והאוהדים - הייתם הטובים ביותר. למדתי כרוקי משון ג'יימס, טייריס רייס, יוגב אוחיון, גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס, ריקי היקמן וג'ו אינגלס, והפכתי לבחור המבוגר שמלמד את הצעירים באותו מועדון. זה משהו שמעט מאוד שחקנים זוכים לעשות, וזה היה מיוחד מאוד מבחינתי. למדתי שהדבר הכי מספק בעבודה הזו הוא להיות החבר לקבוצה הכי טוב שאני יכול להיות, ואני גאה בזה שאחרי שנה עם אתגרים משוגעים, סיימנו את הזמן המשותף שלנו עם אליפות. מעריך את כל ההזדמנויות שהיו לי לייצג את מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully