וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן עוזב את מכבי ת"א: "אסיר תודה על הזמן"

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 20:10

הצהובים החליטו שלא לממש את האופציה בחוזהו של הפורוורד הוותיק והעדיפו את וויל ריימן על פניו. השחקן נפרד: "גאה שסיימתי עם אליפות"

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי שמונה שנים במועדון, ג'ייק כהן הודיע הערב (רביעי) על עזיבתו את מכבי תל אביב - שהעדיפה את וויל ריימן על פניו, לאחר שזה שיחק אשתקד כמושאל בסן-קנטן הצרפתית והעמיד ממוצעים של 7.4 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. נכון לעכשיו, השחקנים הישראלים היחידים שמחזיקים בחוזה במכבי תל אביב לעונה הבאה. הם ג'ון דיברתולומיאו, ריימן ורומן סורקין שמנסה את מזלו ב-NBA. רפי מנקו סיים את חוזהו, עומר מאייר ללא חוזה ותמיר בלאט יצא מהחוזה שלו, כשמול כולם יש שיחות ברמות שונות.

הפורוורד הוותיק כתב בחשבון האינסטגרם שלו כי האלופה הישראלית בחרה שלא לממש את האופציה עליו, ועל כן "זמני בתל אביב הגיע לסיומו". כהן הוסיף וכתב: "המקום הזה הפך לבית השני שלי, יצרתי יותר זכרונות ממה שאני יכול לספור ואני כל כך אסיר תודה עבור כל האנשים שהפכו את זה למיוחד. לחברי הנוכחיים והקודמים לקבוצה, המאמנים והאוהדים - הייתם הטובים ביותר. למדתי כרוקי משון ג'יימס, טייריס רייס, יוגב אוחיון, גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס, ריקי היקמן וג'ו אינגלס, והפכתי לבחור המבוגר שמלמד את הצעירים באותו מועדון. זה משהו שמעט מאוד שחקנים זוכים לעשות, וזה היה מיוחד מאוד מבחינתי.

"למדתי שהדבר הכי מספק בעבודה הזו הוא להיות החבר לקבוצה הכי טוב שאני יכול להיות, ואני גאה בזה שאחרי שנה עם אתגרים משוגעים, סיימנו את הזמן המשותף שלנו עם אליפות. מעריך את כל ההזדמנויות שהיו לי לייצג את מכבי תל אביב".

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
אומר שלום. כהן/דני מרון

כהן (33, 2.11 מ'), שעבר גם במכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד והפועל ירושלים בקריירה שלו בישראל, העמיד אשתקד ממוצעים של 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בליגת העל, לצד 2.9 נקודות ו-1.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully