וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזלזול הגרמני הצית את רבע הגמר: "מנסים לערער אותנו"

לאמין ימאל יצא נגד הטענה של יינס להמאן, לפיה ספרד "קבוצת נוער": "בואו נראה כמה תמימים אנחנו". טוני קרוס: "זה לא נכון ולא מייצג אותנו"

תקציר: ספרד - גאורגיה 1:4/ספורט1

יומיים נותרו עד הקרב הגדול בין גרמניה וספרד ברבע גמר היורו. שוער נבחרת גרמניה לשעבר יינס להמאן זלזל ביריבה וטען אמש כי "ספרד נבחרת צעירה ולא מנוסה. היא פחות או יותר קבוצת נוער". היום (רביעי) הגיע תורו של ילד הפלא לאמין ימאל להגיב לטענות הללו, ואמר: "זו דעתו. הוא גרמני והוא מנסה לערער אותנו. אנחנו לא מקשיבים לאף אחד, נמשיך לשחק כפי שאנחנו משחקים. הוא עוזר לנו, במקום לעזור לגרמניה. בואו נראה כמה צעירים ותמימים אנחנו".

על האפשרות שישתף פעולה עם ניקו וויליאמס גם בברצלונה בעונה הבאה אמר היהלום: "אני רוצה לשחק עם כל החברים שלי. יש לנו סגנון דומה, עמדות שונות, יש בינינו מערכת יחסים טובה מאוד".

גם טוני קרוס נדרש היום לדברים של שוער העבר ואמר: "זה לא מייצג אותנו. ספרד הוכיחה שהיא מנוסה, מה שהוא אמר לא נכון. אנחנו מצפים לספרד ברמה עולמית - היא משחקת מצוין, אבל גם אנחנו".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

ניקו וויליאמס מול לאמין ימאל במשחק אבן נייר ומספריים. ספורט1, אתר רשמי
צעירים - אך קטלניים. וויליאמס ולמאל/אתר רשמי, ספורט1

גם אילקאי גונדואן דיבר לקראת ההתמודדות המרתקת ואמר: "זה בלי ספק יהיה שוויוני, אלה שתי הנבחרות שמשחקות הכי טוב בטורניר כרגע. מה שהופך את לאמין ימאל לכל כך מיוחד זה שהוא משחק כדורגל פנטסטי ברמה כל כך גבוהה והוא רק בן 16. תענוג לצפות בו, הוא כל כך בוגר. עוד יש לו דרך ארוכה לעשות, אבל הדברים שהוא עושה בגיל 16 יוצאי דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully