וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר הגרמני: "ספרד צעירה, היא כמו קבוצת נוער"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 14:29

יינס להמאן טוען שגרמניה חייבת לנצח ברבע הגמר - אך יש לו גם ביקורת כלפי נאגלסמן. אויארסבאל: "לפני שלושה שבועות אף אחד לא דיבר עלינו"

תקציר: ספרד - גאורגיה 1:4/ספורט1

חובבי הכדורגל העולמי סופרים את הדקות עד המפגש הלוהט בין ספרד וגרמניה ברבע גמר היורו ביום שישי הקרוב (19:00, ספורט1). מיקל אויארסבאל התייצב היום למסיבת העיתונאים ונשאל האם הוא וחבריו, שהרשימו מאוד בשלב הבתים וגם בפתיחת נוקאאוט, מגיעים כפייבוריטים למשחק. "עכשיו אנשים אומרים שכן, אבל לפני שלושה שבועות אף אחד לא דיבר עלינו", אמר. "לא נירגע עכשיו. אנחנו מנסים להתכונן הכי טוב שאפשר. יש פה אווירה בלתי רגילה, ברור לנו שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת".

על סוג הקסם של הנבחרת הזו אמר שחקן ריאל סוסיאדד: "המאמן שלנו מעדיף את הקבוצתיות על פני היחיד. לאמין ימאל וניקו וויליאמס משחקים ברמה גבוהה מאוד ואני מקווה שימשיכו ככה, הם צעירים ואמיצים ועוזרים לנו להשיג תוצאות. נצטרך להיות מוכנים להכל, יהיו רגעים בהם נחזיק בכדור ורגעים שלא. אין טעם להתעסק בשחקנים נקודתיים, למרות שפלורין וירץ, ג'מאל מוסיאלה, קאי האברץ ואנטוניו רודיגר נהדרים בינתיים. עם כל שלב שאנחנו עוברים, זה נהיה יותר ויותר קשה לנצח, כי הרמה עולה".

שוער נבחרת גרמניה לשעבר יינס להמאן זלזל ביריבה וטען: "ספרד נבחרת צעירה ולא מנוסה. היא פחות או יותר קבוצת נוער". אויארסבאל נשאל על כך ואמר: "בסדר, זו דעה אחת, אני מכבד אותו אבל לא חושב כמונו. זה לא משפיע עלינו, אנחנו מלאי ביטחון".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

ניקו וויליאמס לצד לאמין ימאל נבחרת ספרד. רויטרס
ילדי הפלא יהיו גדולים גם על גרמניה? וויליאמס ולמאל/רויטרס

בו בזמן, ללהמאן היתה גם ביקורת כלפי יוליאן נאגלסמן: "יוזואה קימיש אמר במסיבת העיתונאים שעדיין לא ברור באיזו שיטה גרמניה תעלה ביום שישי. אם ככה, ביום שני אתה חייב לדעת באיזו שיטה תשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully