וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה לא נגמרה: ההתאחדות שיגרה טיעוניה נגד הפלסטינים

3.7.2024 / 14:55

דו"ח מפורט ומקיף הוכן השבוע בסיוע השב"כ לקראת ועדת המשפטנים של פיפ"א, שתכריע גם על סמך טענות ג'יבריל רג'וב. האיום על נבחרות ישראל יוסר סופית?

הצגת הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה/ההתאחדות לכדורגל

סאגת האיום להדיח את נבחרות ישראל מתחרויות פיפ"א טרם הגיעה לסיומה. בקונגרס האחרון של פיפ"א בבנגקוק אמנם נעשתה עבודה מצוינת על ידי יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ואנשיו, ולפחות זמנית ההצבעה בענייננו נדחתה, אבל בפדרציה הבינלאומית לכדורגל גם קבעו באותו מעמד כי ועדת משפטנים מטעמם תדון בטענות הפלסטינים לכך שמדינת ישראל פוגעת בפעילות הכדורגל שלהם.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

עד ה-25 ביולי צריכים הפלסטינים - כמו גם ההתאחדות לכדורגל בישראל - למסור את הטיעונים שלהם לקראת הדיון בוועדה המדוברת ואת המסקנות יביאו בהמשך לדיון בפני הדירקטוריון של פיפ"א. השבוע סיימו בהתאחדות להכין את הטיעונים שלהם, כאשר שירות הביטחון הכללי סייע עם נתונים ופרטים על מנת להוכיח את הטענות הקשורות לאירועי ה-7 באוקטובר וכל מה שקורה מאז. מדובר בדו"ח ארוך ומקיף שהוגש על ידי ההתאחדות על מנת לתקוף את טענות הפלסטינים. בין השאר מובאים תיאורים רבים על הפגיעה בכדורגל הישראלי בעונה החולפת, השבתת הליגות לחודשיים, רצח של ספורטאים (דוגמת ליאור אסולין) ועוד שלל נתונים שמטרתם להוביל לכך שהכדורגל הישראלי לא ייפגע משום סנקציה בהמשך.

נבחרת ישראל, תמונה קבוצתית. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
האיום על נבחרות ישראל טרם הוסר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בנאומו בפיפ"א אמר זוארץ: "מאז ה-7 באוקטובר, חיינו הפכו לסיוט. טרוריסטים ללא צלם אנוש תקפו אותו וכעת הפלסטינים עושים שימוש ציני, פוליטי ועוין בכדורגל. לבקשה שלהם אין שום קשר לכדורגל, או לספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully