וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההכנות למכבי פתח תקוה אינטנסיביות, נגיע במצב אופטימלי"

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 9:05

בראגה תקיים 7 משחקי אימון עד המשחק נגד מחזיקת הגביע במוקדמות הליגה האירופית. הקפטן הורטה: "עובדים בעיקר על הפן הפיזי"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: פורטוגל - סלובניה 0:3 בפנדלים/ספורט1

ספורטינג בראגה ממשיכה בהכנות לצמד המשחקים נגד מכבי פתח תקוה במוקדמות הליגה האירופית ואם לשפוט על פי הדיווחים - אם בהחלט לא מקלה ראש במחזיקת הגביע הישראלית.

בראגה עשתה הרבה שינויים בסגל, עם מכירה של כמה כוכבים וצירוף שחקנים במקומם. זה עדיין לא הסוף והצפי הוא שלפחות עוד שני שחקנים ימכרו בסכומים גבוהים. מי שהצטרף רשמית בתחילת השבוע הוא המגן השמאלי הפולני ברתולומיי ודוביק. בראגה שילמה ליאגלונייה ביאליסטוק 1.5 מיליון יורו והתחדשה במי שנבחר בעונה שעברה ל"שחקן ההגנה של העונה" בליגה הפולנית.

"יש פה חבורה טובה ואנחנו מקבלים יפה כל שחקן חדש", אמר הקפטן ריקרדו הורטה, "אנחנו עובדים קשה כדי לעמוד במשימות בעונה הקרובה והראשונה ביניהן היא לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית".

בראגה ניצחה בסוף השבוע 1:3 את סיון השוויצרית במשחק ההכנה הראשון ועד המפגש הראשון עם מכבי פתח תקוה ב-25 ביולי, היא תקיים עוד לא פחות משישה משחקי אימון - כולל נגד יריבות חזקות כמו אנדרלכט וראיו וייקאנו.

הורטה הוסיף: "אנחנו עובדים חזק, ההכנות מאוד אינטנסיביות ומשלבות המון עבודה פיזית. כל השחקנים מרגישים טוב, אנחנו רוצים להגיע למשחק נגד מכבי פתח תקוה במצב אופטימלי מבחינת כושר גופני".

שחקן בראגה, ריקרדו הורטה. Gualter Fatia, GettyImages
המשחק הראשון ב-25 ביולי. הורטה/GettyImages, Gualter Fatia

מכבי פתח תקוה תתארח בפורטוגל למשחק הראשון ב-25 ביולי והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן. הקבוצה שתנצח תמשיך לסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית, המפסידה תנשור למוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully