וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המחליף של פיירו ו-70 מיליון בכיס: בראגה מתכוננת למכבי פ"ת

היריבה הכי חזקה של הישראליות עוברת מתיחת פנים רצינית. הכוכבים נמכרים בזה אחר זה בסכומי עתק, כישרונות מספרד בדרך

תקציר: טורקיה - פורטוגל 3:0/ספורט1

מבין הקבוצות הישראליות שיתחילו את הופעותיהן במפעלים האירופים בעוד כמה שבועות, מכבי פתח תקוה קיבלה את ההגרלה הכי קשה. מחזיקת הגביע תפגוש את ספורטינג בראגה במוקדמות הליגה האירופית וכאן מדובר בקבוצה ברמה אחרת לגמרי מהיריבות האחרות של הישראליות. בראגה תארח את המשחק הראשון ב-25 ביולי והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן. המנצחת תמשיך במוקדמות הליגה האירופית, המפסידה תנשור למוקדמות הקונפרנס ליג.

בראגה כבר התחילה באימוני טרום העונה, אבל עד המשחק נגד מכבי פתח תקוה ישתנו כמה דברים. הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בליגה הפורטוגלית, כבר הכניסה לקופה 41 מיליון יורו בקיץ הנוכחי. בשיקטאש מימשה את אופציית הרכישה של הקשר מלוב, אל מוסראטי, אתלטיק בילבאו קנתה את אלברו ג'אלו ו-וולבס צירפה את ריקרדו גומש. שלושה שחקנים - 41 מיליון יורו.

זה לא הסוף. החלוץ אבל רואיס מנהל מו"מ מתקדם עם ג'ירונה ואמור לעבור אליה תמורת סכום שנע סביב 10 מיליון יורו, ויש התעניינות גם במלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, סימון באנזה. הצרפתי-קונגולזי נמצא תחת מעקב של רומא, ווסטהאם וקבוצות נוספות ובראגה כנראה תשיב בחיוב להצעה שתנוע סביב 20 מיליון יורו.

לקינוח - לקופה הקטנה המועדון הפורטוגלי גם צפוי להכניס כ-700 אלף יורו מהמכירה של החלוץ ויטיניה ממארסיי לגנואה. כשחלון ההעברות ייסגר בעוד קצת יותר מחודשיים, הצפי הוא שבראגה תסיים אותו עם מכירת שחקנים בגובה של כ-70 מיליון יורו.

כל השערים והרגעים הגדולים ביורו - באפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן בראגה, אבל רואיס. Quality Sport Images, GettyImages
יעבור לג'ירונה תמורת כ-10 מיליון יורו וכישרון בן 21. אבל רואיס/GettyImages, Quality Sport Images

במועדון לא נחים בגזרת הייבוא ועד עכשיו נרכשו ארבעה שחקנים בעלות כוללת של כ-12 מיליון יורו. האתגר הכי גדול אמור להיות של החלוץ הצרפתי-מרוקאי אמין אל ווזאני. השחקן בן ה-22 הגיע לגנגאן לפני שנתיים כמחליף של פרנזי פיירו וגם ירש ממנו את החולצה מספר 9. בראגה קנתה אותו השבוע תמורת 3.5 מיליון יורו והוא יצטרך להיכנס לנעליים של באנזה אם האחרון יימכר.

השחקן הבא שעשוי להצטרף ליריבת מכבי פתח תקוה הוא החלוץ רוברטו פרננדס, ששיחק בעונה החולפת בליגה השלישית בספרד במדי מלאגה. פרננדס בן ה-21 כבש 20 שערים בעונה החולפת והיה תחת מעקב צמוד של אתלטיקו מדריד ששקלה לצרף אותו ולהשאיל. לפי הדיווחים בפורטוגל, המו"מ בינו לבין בראגה נמצא בשלבים מתקדמים.

ספרדי נוסף שקרוב לבראגה הוא גברי מרטינס וההגעה שלו אמורה להיות חלק מעסקת אבל רואיס שקרוב מאוד להימכר לג'ירונה. שחקן הכנף בן ה-21 הושאל בעונה החולפת למיראנדס מליגת המשנה בספרד, וסיים אותה עם 9 שערים ו-5 בישולים. הוא חזר לג'ירונה וימשיך ממנה לפורטוגל.

בינתיים ברשימת המצטרפים כבר נמצאים טיאגו הלגרה האורוגוואי (תמורת 3.75 מיליון יורו מנסיונאל), ז'ואאו מרקש הפורטוגלי (3.5 מיליון יורו מאשטוריל) ורובסון במבו הברזילאי (1.2 מיליון יורו מניס). העמדה הבאה שסומנה היא מגן שמאלי אחרי שהוחלט לא להציע חוזה חדש לכרסטיאן בורחה הקולומביאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully