וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם אולימפי: דונצ'יץ' הובס, מועמד למכבי תל אביב נצץ

נבחרת סלובניה הפסידה 108:92 לקרואטיה ותהיה חייבת לנצח את ניו זילנד כדי להישאר בחיים. ברונו קאבוקלו, שהוזכר כמחליף אפשרי לג'וש ניבו במכבי ת"א, סיפק 25 נקודות ו-9 ריבאונדים וקירב את ברזיל למשחקי פריז 2024 עם ניצחון חשוב 72:81 על מונטנגרו

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

היום (שלישי) יצא לדרך מוקדמות טורניר הכדורסל האולימפי, כאשר 24 קבוצות נאבקות על ארבעה כרטיסים בלבד למשחקים האולימפיים פריז 2024.

המשחק בין נבחרות ברזיל ומונטנגרו חנך את הטורניר, במסגרתו ניצחה ברזיל 72:81 כשברונו קאבוקלו שהוזכר בימים האחרונים כמועמד למכבי תל אביב, הצטיין עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים.

שיטת הטורניר היא חלוקה לארבעה מסלולים נפרדים, בכל מסלול נמצאות שש קבוצות שמחולקות לבתים עם שלוש קבוצות בכל בית. שתי הקבוצות שיסיימו ראשונות בכל בית יעלו לחצי גמר נגד קבוצה מהבית השני באותו מסלול, שתי המנצחות מכל חצי גמר יעפילו לגמר, והמנצחת בכל גמר תזכה בכרטיס הנכסף לטורניר הנבחרות היוקרתי ביותר בעולם הכדורסל.

המספרים של קאבוקלו מהערב

סלובניה - קרואטיה

נבחרת קרואטיה הביסה את נבחרת סלובניה 92:108 במשחק שנערך בהיכל השלום והאחווה בפיראוס, בו הסלובנים לא התקרבו ליריבה כמעט לכל אורכו, למרות טריפל דאבל של דונצ'יץ' (26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים). ההפסד מוביל לכך שסלובניה תהיה חייבת לנצח את ניו זילנד במשחק הבא כדי להימנע מהדחה ולשמור על סיכוי להעפיל לטורניר הכדורסל האולימפי. גוראן פיליפוביץ' הוליך את קלעי קרואטיה עם 21 נקודות, דריו שאריץ', שחקן גולדן סטייס ווריירס, הוסיף טריפל דאבל משלו עם 19 נק', 10 ריב' ו-10 אס'. המשחק הופסק לקראת סיום הרבע השלישי בתוצאה 60:81 לזכות קרואטיה בעקבות תקלה טכנית, וחודש לאחר מספר דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פינלנד - איי בהאמה

במשחק שהתקיים בולנסיה, ניצחה נבחרת איי בהאמה את נבחרת פינלנד 85:96. באדי הילד, שחקן פילדלפיה 76, סיים כקלע המוביל של הבהאמס עם 21 נקודות. בלטו גם בשורות המנצחת: דיאנדרה אייטון, סנטר פורטלנד בלייזרס, עם 19 נק' ו-9 ריבאונדים, ואריק גורדון, גארד פיניקס עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים.

אריק גורדון שחקן איי בהאמה מול אנדרה גוסטבון מנבחרת פינלנד. Borja B. Hojas, GettyImages
בלט בשורות המנצחת. אריק גורדון שומר על אנדרה גוסטבון מנבחרת פינלנד/GettyImages, Borja B. Hojas

משחקים נוספים:

מצרים - הרפובליקה הדומיניקנית 90:77

גאורגיה - לטביה 83:55

לבנון - ספרד 104:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully