וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ג'וש ניבו? מכבי תל אביב פנתה לברונו קאבוקלו

1.7.2024 / 15:50

האלופה סימנה את הברזילאי כמועמד המועדף ופתחה בניסיונות להחתימו. קאבוקלו (28, 2.08) נחשב לאחד משחקני הפנים המגוונים באירופה, אך סיים ברעש גדול את דרכו בפרטיזן בלגרד לאחר שעזב במפתיע במהלך הפלייאוף הסרבי

ז'ליקו אוברדוביץ' מדבר על ים מדר בריאיון לוואלה/צילום: יותם רונן, עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב פועלת להחתמתו של ברונו קאבוקלו, ורואה בו המועמד המועדף להחליף את ג'וש ניבו ולהוביל את הקו הקדמי שלה לעונה הבאה - לצד חסיאל ריברו, ג'יילן הורד ורומן סורקין, אם יישאר.

קאבוקלו (28, 2.08) נחשב לאחד משחקני הפנים המגוונים באירופה, אבל גם לאחד השנויים במחלוקת. את העונה החולפת היה אמור לפתוח בוונציה, ולבסוף לא שיחק במדיה כדי להגיע ליורוליג ולחתום בפרטיזן בלגרד. 

גם השידוך הזה לא האריך ימים, והוא עזב במפתיע את סרביה במהלך הפלייאוף המקומי ועורר זעם רב. בתחילה נטען כי הוא טס לארה"ב בלי להודיע לקבוצתו בשל משפט משמורת על בנו שמתנהל בארה"ב, ואחר כך אמר סוכנו כי חזר לברזיל כדי להצטרף לנבחרתו והסביר שפרטיזן חייבת לו שתי משכורות.

הסרבים תקפו אותו בחריפות באופן פומבי, וכתבו בהודעה רשמית של המועדון ש"קאבוקלו נטש את חבריו ברגע האמת" וייקנס במחצית משכרו השנתי.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

ברונו קאבוקלו במדי מכבי רעננה. Mike Stobe, GettyImages
במכבי תל אביב מודעים לסיכון, ובונים על כך שיידעו לנהל אותו. קאבוקלו במכבי רעננה/GettyImages, Mike Stobe

בעונת הבכורה שלו ביורוליג, תחת ז'ליקו אוברדוביץ', תרם הפורוורד/סנטר הברזילאי 9.4 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-19.4 דקות. לצד אחוזים נהדרים מהשדה (70% לשתיים ו-50% לשלוש) הוא הרבה להסתבך בעבירות ולא שמר על יציבות.

בעונת 2022/23 פרץ לתודעה במדי רציופארם אולם במהלך ונבחר לחמישייה השנייה של היורוקאפ. הוא העמיד ממוצעים מפלצתיים של 17.4 נקודות (68.7% לשתיים), 7.8 ריבאונדים, 2.5 חסימות ומדד 19.6 ב-27.5 דקות בזירה האירופית, והצעיד את הקבוצה לזכייה באליפות גרמניה.

מכבי תל אביב כבר פנתה לקאבוקלו, ומודעת לסיכון הכרוך בהבאתו. הצהובים בונים על כך שהוורסטיליות שלו תבוא לידי ביטוי, לצד הניסיון שהחל לצבור באירופה, ומאמינים שיידעו לנהל את אופיו כפי שעשו בהצלחה עם שחקנים שבאו עם מוניטין בעייתי, דוגמת ווייד בולדווין.

אם ינחת ביד אליהו, הברזילאי עשוי לאחד כוחות עם הרכז הסרבי אלכסה אברמוביץ' ששיתף איתו פעולה בעונה החולפת ונמצא גם הוא במגעים עם אלופת המדינה. אגב, קאבוקלו כבר לבש בשנה האחרונה מדי קבוצה ישראלית; באוקטובר, זמן קצר לאחר הטבח, הוא הופיע עם מכבי רעננה במסע המשחקים שלה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully