וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן הורד: "מעבר לא רגיל, אבל חשוב להתקדמות שלי"

הפורוורד אישר שיעזוב את הפועל תל אביב לטובת היריבה העירונית: "הם רצו אותי כבר בשנה שעברה, גם מונאקו התעניינה ובחרתי בפרויקט של מכבי. ההצעה הגיעה יום אחרי הגמר"

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

ג'יילן הורד אישר את מעברו מהפועל למכבי תל אביב. הפורוורד שהצטיין במדים האדומים וכעת נמצא עם נבחרת צרפת שמתכוננת למשחקים האולימפיים, דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים במסגרת מחנה הנבחרת והודה כי בעונה הבאה ישחק בשורות אלופת ישראל, מי שהייתה יריבתו העירונית בשנתיים האחרונות.

הורד בן ה-25 אמר על כך שיצטרף למכבי תל אביב: "חזרה ל-NBA זו המטרה שלי, אבל נכון לעכשיו אני מתרכז בכדורסל האירופי. זה עדיין לא רשמי, אבל אשחק במכבי תל אביב בעונה הבאה. הקבוצה רצתה אותי כבר בשנה שעברה והעונה הסכמתי למעבר, הגיעה אליי הצעה יום אחרי סדרת הגמר. מונאקו התעניינה גם כן והפועל תל אביב רצתה להשאיר אותי, אבל בחרתי בפרויקט של מכבי".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד מול שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. ברני ארדוב
ביחד בעונה הבאה. הורד ובלאט/ברני ארדוב

עוד אמר הורד: "לעבור מהפועל למכבי תל אביב זה לא דבר רגיל, אבל הזדמנות לשחק ביורוליג ולהתקדם זה צעד חשוב לקריירה שלי. הצוות המקצועי במכבי תל אביב חושב שיש לי עוד מקומות להשתפר בהם. המצב בישראל? בהתחלה היה קצת מסובך, אבל אני מרגיש בטוח בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully