וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדום לצהוב? ג'יילן הורד צפוי להצטרף למכבי תל אביב

27.6.2024 / 0:31

הפורוורד (25, 2.03) שהצטיין בשנתיים האחרונות בהפועל תל אביב, דחה הצעה כספית גבוהה של האדומים כדי לשחק ביורוליג וצפוי לעבור ליריבה העירונית

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

ג'יילן הורד צפוי לעזוב את הפועל תל אביב ונמצא בדרכו למכבי תל אביב. ביממה האחרונה הפעילו הצהובים לחץ על השחקן האמריקאי-צרפתי וההערכה היא כי יחתום בקרוב באלופת המדינה. בהפועל החליטו לפתוח להורד את החוזה והגישו הצעה נדיבה מאוד, אך למרות ההצעה החדשה, הורד ונציגיו לא התקרבו לעבר הישארות.

האופציה בחוזהו מהקיץ שעבר אפשרה להורד לעבור לכל קבוצת יורוליג. בהפועל קיוו כי לא יחצה את הכביש, אך התבדו. בהפועל כעת יתפנו להחתים שחקן במקומו של הפורוורד, כשהמטרה של האדומים היא להביא שחקן בעל רקורד משמעותי.

אם אכן הורד יחתום במכבי תל אביב, תקבל הפועל את הבייאאוט בחוזהו, והשבחה לפי חוקי מנהלת הליגה, כשההערכה היא שהסכום הסופי ינוע בין 150 ל-200 אלף דולר. אחרי כמה שנים שבהם מכבי תל אביב נמנעה מלהחתים שחקנים מהליגה, נראה שהורד יהיה השני שעושה את הדרך מליגת העל ומשתדרג כלכלית אחרי ליוואי רנדולף מהפועל ירושלים.

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים קיוו שלא יחצה את הכביש. ג'יילן הורד/דני מרון

הורד בן ה-25 שיחק שנה אחת באוניברסיטת וויק פורסט לפני שניסה את מזלו בדראפט ללא הצלחה. הוא שיחק מעט במדי פורטלנד ואוקלהומה לפני שיצא לאירופה, שם נולד, והגיע כסותם חורים להפועל תל אביב שחיפשה שחקני אימונים בקיץ 2022. הורד התחבב על הצוות שהחליט להשאירו וטיפס במעלה הרוטציה עד הפיכתו לשחקן משמעותי בסיום העונה. העונה כבר היה לאחד המצטיינים של האדומים עם 16.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully