וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"ברח" לרעננה, ונציה אישרה: "קאבוקלו לא מתכוון לשחק פה"

האיטלקים הודיעו שינקטו בצעדים משפטיים נגד הברזילאי, שהבריז כדי להצטרף לקבוצת הליגה הלאומית בארה"ב: "הפרת חוזה בוטה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

בזמן שכוכב נבחרת ברזיל ברונו קאבוקלו נערך למשחקים עם מכבי רעננה מול קבוצות ה-NBA במסגרת המסע בארצות הברית, רייר ונציה שבה הוא חתום לעונה הקרובה אישרה היום (רביעי) כי השחקן הודיע שאין בכוונתו לשחק בשורותיה, והדגישה את זכותה לנקוט בצעדים משפטיים נגדו.

ב-30 ביוני הפורוורד הברזילאי חתם עם ונציה על חוזה לעונה אחת בשכר של 800,000 יורו, אלא שאחרי שהחליף סוכן במהלך גביע העולם, בשבת האחרונה נודע שקאבוקלו שנסע למספר ימי חופשה במולדתו איחר לכאורה את הטיסה לאיטליה. בהמשך התברר שהוא לא הופיע לאימונים במכוון.

ונציה, אחת מהיריבות של הפועל תל אביב בשלב הבתים ביורוקאפ, מסרה היום: "המועדון קיבל בליל יום שני האחרון הודעה מנציגיו של ברונו קאבוקלו על כוונותיו לא לשחק עבור ונציה. ברור מאליו שהחלטה בלתי צפויה זו, שהתקבלה בתדהמה במועדון, מהווה הפרה בוטה של ההסכם בין הצדדים שעדיין תקף במלואו ומחייב את קאבוקלו להופיע אך רק במדי ונציה ולא בשום מקום אחר".

אתמול הזהיר נשיא ונציה פדריקו קזארין בריאיון ל"קוריירה דל ונטו": "אנו ממליצים בחום לכל מועדון לוותר על שירותיו, שכן הוא תחת חוזה אצלנו. נקטנו רשמית בצעדים משפטיים בכל הליגות דרך עורכי הדין שלנו".

במקביל לדיווחים על כך שהוא עשוי להצטרף לפרטיזן בלגרד, קאבוקלו סיכם כאמור את השתתפותו במסע המשחקים של מכבי רעננה בארצות הברית, נגד ברוקלין, קליבלנד ומינסוטה, בתקווה להשיג חוזה ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully