וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא ג'נפו מועמד להחליף את מילסון במכבי תל אביב

2.7.2024 / 10:20

הצהובים סימנו את שחקן הכנף של סטנדרד ליאז', שנמכר בעבר לסאות'המפטון תמורת 15.7 מיליון יורו. אשתקד חזר לקבוצת נעוריו הבלגית והתקשה לשחזר את היכולת, עם שער אחד ואפס בישולים. גם קוניאספור לוטשת עיניים. צפו בשער הגדול שכבש מול סיטי

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

על רקע עזיבתו המתקרבת של מילסון, מכבי תל אביב מחפשת אחר שחקן כנף חלופי וסימנה את מוסא ג'נפו, ששיחק בעונה שעברה בסטנדרד ליאז'.

ג'נפו (26), שגדל במחלקת הנוער של ליאז', נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון יורו, אחרי הפריצה שלו בליגה הבלגית. הוא חתם לארבע שנים בקבוצת הפרמיירליג, בשורותיה שיחק עד 2023 ורשם 73 הופעות ושלושה שערים. בקיץ 2022 אמנם חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, אך שנה לאחר מכן שב לקבוצת נעוריו תמורת 3.5 מיליון יורו.

בעונה החולפת בבלגיה התקשה לשחזר את היכולת שסידרה לו את החוזה הגדול באנגליה, ורשם שער בודד ואפס בישולים ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.

לפי דיווחים בבלגיה בשבוע האחרון, גם קוניאספור הטורקית מנסה לצרף את השחקן בהשאלה, עם אופציית רככישה. ליאז' מצידה מעדיפה קבוצה שתשלם את כל משכורתו של השחקן שאכזב בעונה שעברה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

מוסא דג'נפו, שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
שם מעניין. ג'נפו/רויטרס

צפו בביצועיו של דג'נפו

ובשער הגדול שכבש מול מנצ'סטר סיטי

כידוע, הצהובים עוסקים בימים האחרונים בסאגת מילסון, שלא הגיע למחנה האימונים בפולין ורוצה להימכר. א.א.ק אתונה ואל עין לוטשות עיניים, אך לשחקן הכנף הנפלא יש גם הצעות אחרות והוא שוקל לעתור לפיפ"א במטרה להשתחרר מהמועדון הצהוב.ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully