וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של מכבי תל אביב: המאבק על מילסון נמשך

2.7.2024 / 7:20

האלופה לא רוצה למכור את הכוכב הגדול שלה, אבל היא נמצאת בפלונטר, שכן הוא עשוי לעתור לפיפ"א ולבקש שחרור. למרות שנקנה רק ב-700 אלף יורו, במועדון סבורים שהשחקן שווה יותר מ-4 מיליון

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

סאגת פליסיו מילסון תימשך גם היום (שלישי) אחרי שהאנגולי הבריז ממחנה האימונים של מכבי תל אביב בפולין ורוצה שהמועדון ימכור אותו לאחת הקבוצות שרוצות אותו. עד כה התפרסמו ההצעות של א.א.ק אתונה ואל עין מהאמירויות, אבל לשחקן הכנף יש עוד הצעות. מכבי תל אביב לא רוצה למכור, אבל היא נמצאת בפלונטר, שכן מילסון עשוי לעתור לפיפ"א בבקשה לשחרר אותו מהמועדון וקרוב לוודאי שיביא את הנושא הביטחוני בישראל, כמנוף לחץ למכור אותו.

במצב כזה מכבי תל אביב עלולה גם לאבד את השחקן וגם לקבל עבורו סכום נמוך ממה שמוצע לה כעת, כארבעה מיליון יורו. מכבי תל אביב מבקשת שמונה מיליון יורו והיום יימשכו השיחות כאשר סוכנו הפורטוגלי של מילסון מאוד דומיננטי בפרשה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
הוא מפעיל לחץ, וגם המתעניינות. מילסון/אריאל שלום

מילסון מתעקש לא להגיע לפולין ואמש העלה סטורי באינסטגרם לפיו הוא מקיים אימון כושר בפורטוגל. במכבי תל אביב ציפו להתנהגות אחרת מצד השחקן ולהירתמות שלו לסיוע לקבוצה במשימות שלה במקביל לקיום משא ומתן על מכירתו, אבל שוב נוכחו לדעת שהכדורגל הוא ביזנס ואסור לערב בו רגשות.

מילסון נקנה על ידי מכבי תל אביב בסכום של 700 אלף יורו והיא יכולה לעשות עליו אקזיט של פי שישה, אבל במועדון משוכנעים שארבעה מיליון יורו הם סכום נמוך מדי אחרי היכולת שהציג בעונה החולפת. לשחקן יש חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב בשכר של 400 אלף יורו נטו לעונה. ביוון מציעים לו כמיליון יורו נטו לעונה ועם בונוסים הוא יכול להגיע ל-1.5 מיליון ובאל עין החוזה אפילו גבוה יותר. מכבי תל אביב מוכנה לשפר לו את החוזה והציעה לו שדרוג, אך הוא אינו מגיע לסכומים שיש לו בהצעות האחרות.

בתוך כך בקבוצה בהמתנה דרוכה לראות האם גיא לוזון ישחרר את אלעד מדמון מהנבחרת האולימפית ויאפשר לו להצטרף למכבי תל אביב שזקוקה לעוד שחקנים אחרי שיש לה חמישה שחקנים באולימפית ובסך הכל זר אחד בסגל, הנרי אדו. "אין ספק שזו לא הכנה אידיאלית למה שמצפה לנו הקיץ באירופה", הסכים אחד השחקנים בקבוצה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully