וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א אופטימית: ברונו קאבוקלו יחתום בצהובים?

2.7.2024 / 9:35

האלופה הישראלית מנסה לסגור את צירוף הברזילאי, מקווה שבזכות יחסיה הקרובים עם פרטיזן זו תסכים לשחררו, ולא חוששת מהתדמית הבעייתית של שחקן הפנים

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב מנסה לסגור סופית את עסקת ברונו קאבוקלו, שעל מועמדותו פורסם אמש (שני) בוואלה ספורט. שחקן הפנים הברזילאי שהגיע לפרטיזן בלגרד במהלך העונה שעברה לאחר סאגה משמעותית עם ונציה לא מעוניין להמשיך בקבוצה הסרבית, שמצידה לא ממהרת לשחררו.

עם זאת, גורמים בסביבת השחקן ומכבי תל אביב העריכו כי בזכות הקשרים הטובים בין הצהובים והקבוצה הסרבית, העניין ייפתר וקאבוקלו ישוחרר לאלופה הישראלית אם וכאשר יושלמו תנאיו מול הצהובים.

במכבי תל אביב מעריכים כי על אף התדמית הלא פשוטה שנוצרה לשחקן בשנה האחרונה, באפשרותם להוציא ממנו הרבה מאוד. במועדון הסבירו כי מדובר באחד השחקנים הטובים ששיחקו ביורוקאפ לפני שנתיים, וכן באליפות העולם בקיץ שעבר.

קבוצות יורוליג נוספות שהביעו עניין בקאבוקלו נתקלו בבעיה שיש לשחקן עם פרטיזן בלגרד, ולכן בשלב זה נראה כי מכבי תל אביב היא המועמדת המובילה לקלוט אותו. בקבוצה רוצים לסגור את העסקה כמה שיותר מהר.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

ברונו קאבוקלו עם ז'ליקו אוברדוביץ' בפרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanovic, ABA Liga, אתר רשמי
מתקרב לצהובים? קאבוקלו/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic, ABA Liga

בעונת הבכורה שלו ביורוליג, תחת ז'ליקו אוברדוביץ', תרם הפורוורד/סנטר הברזילאי 9.4 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-19.4 דקות. לצד אחוזים נהדרים מהשדה (70% לשתיים ו-50% לשלוש) הוא הרבה להסתבך בעבירות ולא שמר על יציבות.

בעונת 2022/23 פרץ לתודה במדי רציופארם אולם במהלך ונבחר לחמישייה השנייה של היורוקאפ. הוא העמיד ממוצעים מפלצתיים של 17.4 נקודות (68.7% לשתיים), 7.8 ריבאונדים, 2.5 חסימות ומדד 19.6 ב-27.5 דקות בזירה האירופית, והצעיד את הקבוצה לזכייה באליפות גרמניה.

אגב, קאבוקלו כבר לבש בשנה האחרונה מדי קבוצה ישראלית; באוקטובר, זמן קצר לאחר הטבח, הוא הופיע עם מכבי רעננה במסע המשחקים שלה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully