וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו חושב רק על עצמו. אם יפתח שוב, פורטוגל תפסיד"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:15

המופע הנדיר מול סלובניה הוציא את הפרשנים בעולם מגדרם. האמאן הוסיף: "למה הוא בוכה? מעולם לא ראיתי דבר כזה". טרי תקף את ה-BBC אחרי העקיצה הארסית, שירר החמיא: "בגלל זה השחקנים הגדולים בעולם הם מי שהם - בזכות החוסן הנפשי"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: פורטוגל - סלובניה 0:3 בפנדלים/ספורט1

היורו המאכזב של כריסטיאנו רונאלדו נמשך אמש (שני), כשהכוכב הגדול של נבחרת פורטוגל לא הפסיק להחמיץ - כולל פספוס פנדל בהארכה מול סלובניה. הוא אמנם הצליח לכפר על כך בדו-קרב פנדלים, כשהתנדב לבעוט ראשון והפעם מצא את הרשת, אולם הפרשנים ברחבי העולם תוהים: האם אחת המועמדות המובילות לזכייה תהיה טובה יותר בלעדיו?

"אני חייב להודות שכבר השתכנעתי לסיפור הזה שכריסטיאנו הפך את עצמו לשחקן קבוצתי, קניתי את השטויות האלה", אמר שחקן העבר דיטמאר האמאן. "אני חושב שאתמול הוא שוב הראה את האופי האמיתי שלו. אחרי החמצת הפנדל הוא התחיל לבכות, הוא בכה גם במחצית של ההארכה, ואני רק חשבתי - 'הכל קשור אליך'. יש פה סגל של 26 שחקנים, 20 אנשי צוות, 30-40 אלף אוהדים. לא הכל קשור בך. כבר התחלתי לעודד את סלובניה, כי התגובה שלו היתה מביכה ולא במקום. מעולם לא ראיתי דבר כזה".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. Dan Mullan, GettyImages
כרגיל, מעורר תגובות קיצוניות - לכאן ולכאן. רונאלדו/GettyImages, Dan Mullan

קשר העבר הגרמני הוסיף ותקף: "בשלב מסוים המאמן שלו צריך היה להוריד אותו לספסל, כי הוא לא בגישה הנכונה להמשיך לשחק. כל הכבוד לו שהוא בעט את הפנדל הראשון בדו-קרב, אבל כריסטיאנו חושב רק על עצמו. הוא כבש את הפנדל והתנצל לאוהדים - אבל הוא לא צריך להתנצל בפניהם. אם הוא יפתח גם מול צרפת, אני לא רואה שום תרחיש אחר לפורטוגל מלבד הפסד".

לצד הלעג הבלתי נמנע ברשת, ב-BBC לקחו את זה צעד אחד קדימה ובשידור החוזר להחמצת הפנדל של רונאלדו, העלו על המסך את הכיתוב Misstiano Penaldo. "בושה", כתב שחקן נבחרת אנגליה לשעבר ג'ון טרי, "זה חוסר כבוד".

כוכב נבחרת שלושת האריות לשעבר אלן שירר טען כי התפרצות הרגשות של רונאלדו דווקא הגיונית: "גם ככה זה קשה לבעוט פנדל בדו-קרב, אז להיות בסיטואציה שכבר החמצת בשלב כל כך מריע... מדהים. בגלל זה השחקנים הגדולים הם מי שהם - כי יש להם חוסן נפשי ענק".

שחקן העבר מרטין קיאון הוסיף: "פסיכולוגית ראינו גם את הדמעות וגם את המקצועיות של כריסטיאנו, שניגש לבעוט בדו-קרב".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מתנצל בפני אוהדיו. רויטרס
יקבל קרדיט גם ברבע הגמר? רונאלדו/רויטרס

"מי שנכשל הוא מי שמנסה", התפייט רונאלדו אחרי המשחק. "זה כמובן מתסכל, אבל התוצאה הסופית חיובית. בסופו של דבר הכדורגל היה הוגן היום. אלה רגעים יוצאי דופן שקשה לי לתאר במילים. יש לנו משחק קשה נגד צרפת, שהיא הפייבוריטית, אבל תמיד אתן הכל עבור הנבחרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully