וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת רתיחה: מילסון לא הגיע למחנה האימונים של מכבי תל אביב

1.7.2024 / 17:41

הקשר לא חיכה לשחקנים בבית המלון בפולין וייתכן שהדבר מסמן כי הפרידה ממנו היא בלתי נמנעת, הצהובים מבינים שיתקשו לעמוד בלחץ מהמתעניינות, מהשחקן עצמו וסוכנו. האם האנגולי יימכר בסכום גבוה יותר מחלוץ מכבי חיפה לשעבר איגביני יעקובו?

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הגיעה אחר הצהריים לבית המלון בפולין בו היא תקיים את המחנה שלה, כשעה וחצי נסיעה מקרקוב. פליסיו מילסון לא חיכה לשחקנים ולא נמצא במחנה בשלב הזה וייתכן שהדבר מסמן כי הפרידה ממנו היא בלתי נמנעת.

אחרי החתימה של ערן זהבי, הסיפור המרכזי שליווה הבוקר (שני) את הקבוצה בדרכה מישראל הוא האם פליסיו מילסון יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. למכבי תל אביב עדיין אין תשובה לשאלה הזו, אבל היא יודעת שיהיה לה קשה לעמוד מול ההצעות הגבוהות שהיא קיבלה על השחקן ומול הלחץ שהוא - ובעיקר סוכנו - מייצרים. השחקנים קיוו שמילסון יחכה להם בבית המלון בפולין, אך הדבר לא קרה כאמור.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
הוא מפעיל לחץ, וגם המתעניינות. מילסון/אריאל שלום

אחת השאלות המעניינות היא האם מילסון ישבור את שיא ההעברות מישראל לשחקן זר. בשיא מחזיקה מכבי חיפה שמכרה את איגביני יעקובו בסכום של 4.8 מיליון יורו. מכבי תל אביב מכרה את פרדראג ראייקוביץ' בסכום של 2.8 מיליון יורו שקבע שיא מועדון עבור שחקן שאינו ישראלי. על פי דיווחים ביוון, א.א.ק אתונה מוכנה לשלם 3 מיליון יורו עבור מילסון, אבל מכבי תל אביב רוצה פי שניים מזה.

כך או אחרת, אין ספק שמדובר במשבר חריף שפוגע בהכנות של האלופה לעונה הקרובה, לא כל שכן בהכנות למוקדמות ליגת האלופות.

במהלך המחנה תערוך מכבי תל אביב שלושה משחקי אימון: נגד רוך חוז'וב (3.7) וראקוב צ'סטוחובה (6.7) הפולניות ומול אומוניה ניקוסיה (9.7) הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully