וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חתם במכבי תל אביב לעונה עם אופציה

30.6.2024 / 23:15

סיומה של הסאגה. החלוץ ישתכר 700,000 יורו לעונה וימריא למחנה האימונים בפולין: "לקחתי את הזמן למחשבות מה נכון, אבל הרעב לתארים ניצח כל מחשבה אחרת". זהבי שמדורג שני בטבלת כובשי כל הזמנים של הצהובים בליגה, יתחיל עונה שלישית ברציפות בקדנציה השנייה במועדון

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

אחרי סאגה קצרה בת כמה שבועות, ערן זהבי חתם הערב (ראשון) על חוזה חדש במכבי תל אביב והוא ימשיך לעונה נוספת במדים הצהובים, כאשר במסגרת ההסכם הוא ישתכר 700,000 יורו נטו לעונה וקיימת אופציה להמשיך את ההתקשרות גם בעונת 2025/26, באותה מסגרת שכר.

"אני שמח ונרגש להמשיך במסע המופלא הזה. זה נכון שלקחתי את הזמן ביחד עם המועדון למחשבות מה נכון לנו, אבל הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת. יאללה מכבי!", אמר זהבי לאתר הרשמי של האלופה.

החלוץ הוותיק שיחגוג את יום הולדתו ה-37 בסוף חודש יולי, סיים חוזה לשנתיים בקרית שלום בתום העונה החולפת שהייתה מוצלחת מאוד, אבל המגעים בין הצדדים על הסכם חדש קצת התעכבו. זהבי לא השתתף באימונים הראשונים של מכבי תל אביב, אבל הערב חתם והוא ייצא למחנה האימונים של הקבוצה בפולין.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער/אריאל שלום

זהבי שיחק שלוש שנים וחצי בקדנציה הראשונה שלו במכבי תל אביב (2013-2016) והוא עתיד לפתוח את העונה השלישית בקדנציה השנייה. בתווך הוא שיחק בגוואנגז'ו R&F הסינית ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. הוא מדורג במקום השני בכובשי כל הזמנים של מכבי תל אביב בליגה עם 138 שערים - שני רק לאבי נמני שהבקיע 174. את העונה שעברה הוא סיים עם 20 שערים בליגת העל ו-36 בכל המסגרות.

זהבי כבש 184 שערים ב-249 משחקים במכבי תל אביב בכל המסגרות וכשלבש את מדיה הוא זכה ארבע פעמים בתואר "מלך השערים" של ליגת העל. בעונה החולפת זכה איתה באליפות רביעית וגם הניף איתה את גביע הטוטו.

לפני שהגיע למכבי תל אביב, זהבי שיחק בהפועל תל אביב בה גדל, וגם לבש את מדי הפועל ניר רמת השרון ופאלרמו האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully