וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר ששמע על לאזטיץ', ההצעה מדובאי: על חתימת זהבי במכבי ת"א

1.7.2024 / 7:15

כוכב מכבי תל אביב חתם על חוזה חדש למרות הצעה גבוהה יותר מהאמירויות ומסתבר שלמאמן הסרבי היתה השפעה מכרעת על כך. וגם: על שיא נוסף שהוא שבר. מאחורי הקלעים על הסאגה של הקיץ

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

אחרי החתימה אמש על חוזהו החדש, ערן זהבי ימריא הבוקר (שני) עם מכבי תל אביב למחנה האימונים בפולין. שחקנים בקבוצה קיבלו בשמחה את ההודעה אמש כי זהבי חוזר אליהם ומסתבר שמאחורי הקלעים, המסרים שזהבי קיבל מחבריו בקרית שלום על המאמן החדש של מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' ועל הצוות שלו, תרמו להחלטה שלו להישאר.

זהבי לא היה עם השחקנים באימונים הראשונים עם הסרבי, אבל הוא שמע על הרשמים הטובים שלהם ממאמן מאוד קפדן, שיורד לכל פרט באימון, חי אותו באופן טוטאלי ולא נח לרגע עם אנשי צוות מרשימים.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
החתימה של לאזטיץ' תרמה להחלטה שלו להישאר. זהבי/אריאל שלום

זהבי, זה הרי ידוע, חיפש כל הקריירה שלו את המאמנים הקשוחים, שלא מוותרים לשחקנים ודורשים להביא אותם למקסימום. זו רוח הדברים שיצאה בימים האחרונים מקרית שלום וזהבי אהב לשמוע זאת.
זהבי חתם כאמור על חוזה לעונה אחת בשכר של 700 אלף יורו נטו וימשיך להיות בכיר המשתכרים בליגת העל. הוא יוכל להמשיך לעונה נוספת באותם תנאים אם הוא ומכבי תל אביב ירצו בכך יחד בהסכמה.

באחרונה עמדה בפני זהבי הצעה מדובאי והוא יכול היה לעבור לליגה האמירתית בשכר גבוה יותר, אבל הוא לא חשב שזה יהיה נכון לו ולמשפחתו לעשות צעד כזה בשלב הזה של חייו. שלושה שבועות לפני המשחק הראשון מול סטיאווה בוקרשט בסיבוב המוקדמות השני של הצ'מפיונס ליג, תמה הסאגה הארוכה של הקיץ וכשהוא פחות מחודש לפני גיל 37, שבר זהבי עוד שיא בכדורגל הישראלי כשזכה בגיל כזה לחוזה שיא בדמות זה שחתם עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully