וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בעדיפות עליונה בווריירס, תומפסון לדאלאס?

גולדן סטייט סימנה את פורוורד הקליפרס כמטרה ראשונה, הקלע צפוי לעזוב והמאבריקס מסתמנים כפייבוריטים לקלוט אותו

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

הארכת החוזה של קליי תומפסון לא בעדיפות עליונה מבחינת גולדן סטייט, והפערים בין הצדדים הולכים וגדלים על רקע העובדה שהווריירס סימנו כמטרה עליונה את צירופו של פול ג'ורג' כששוק השחקנים החופשיים ייפתח מחר (ראשון) - כך טוען העיתונאי מארק שטיין.

ג'ורג' צריך להודיע היום ללוס אנג'לס קליפרס אם הוא מפעיל את אופציית השחקן שלו לעונה נוספת בקבוצה, בשכר של 48.8 מיליון דולר. גולדן סטייט רוצה להיאבק על האליפות עוד פעם אחת בעידן סטף קרי ודריימונד גרין, ולכן מעדיפה להשקיע את הכסף בצירופו של PG, בו היא רואה ככוכב הגדול ביותר שפנוי כרגע בשוק.

ב-ESPN הוסיפו שהווריירס דחו את ההחלטה לגבי החוזה של כריס פול, מיום שישי ליום ראשון. הרכז הוותיק אמור להשתכר 30 מיליון דולר בעונה הקרובה, אבל גולדן סטייט מנסה לרקום טרייד שיתאים גם לשחקן. קיימת גם האפשרות שחוזהו יותר בסופו של דבר, מה שיפנה מקום תחת תקרת השכר על מנת להנחית את האולסטאר שהקבוצה מחפשת.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
בדרך לטקסס? קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

באשר לתומפסון, שטיין טען כי לצלף ולדאלאס יש "עניין הדדי חזק" לסגור עסקה. תומפסון, שלא הצליח להגיע להבנות עם גולדן סטייט במהלך העונה האחרונה, צפוי להפוך לשחקן חופשי בפעם השנייה בקריירה ונראה שהקבוצה שנעצרה בגמר מסתמנת כפייבוריטית להחתים אותו. הטרייד על טים הרדוואי ג'וניור סידר למאבריקס מרווח כלכלי להחתים שחקן כנף, כשדריק ג'ונס ג'וניור סומן כמי שהקבוצה רוצה להשאיר בשורותיה, אבל ייתכן שהכסף יוקצה לצירופו של תומפסון בסופו של דבר, מה שירכיב טריו התקפי מעניין לצד לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully