וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה: דאלאס, פילי ודנבר בעקבות קליי תומפסון

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 22:00

עזיבתו של הגארד הוותיק את גולדן סטייט קרובה מתמיד. הווריירס לא מוותרים על פול ג'ורג', קני אטקינסון מונה רשמית למאמן קליבלנד

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

דראפט ה-NBA תם ונשלם, וכעת קבוצות הליגה מתחילות לחמם מנועים עם שוק השחקנים החופשיים והטריידים.אחד השמות המסקרנים ביותר הוא זה של קליי תומפסון, שטרם קיבל הצעה מגולדן סטייט ועדיין לא ברור האם יישאר בווריירס גם אם יקבל כזאת. אורלנדו הוזכרה בעבר בהקשרו, וכעת נכנסת קבוצה חדשה לתמונה: פילדלפיה. לפי "ניו יורק טיימס", אם הסיקסרס לא יצליחו לצרף את קונטביוס קלדוול פופ (המועמד גם לדאלאס ולאורלנדו), הם צפויים לפנות לצלף הוותיק. אגב, אם KCP יעזוב את הנאגטס, גם הם עשויים להיכנס למרדף אחר תומפסון.

"יש מעט מאוד שיח כרגע בין קליי והווריירס", נכתב. "סופו הפוטנציאלי במועדון אחרי 13 שנה נראה קרוב מתמיד". לפי מארק שטיין גם דאלאס לוטשת עיניים: "תומפסון מחפש חוזה לשלוש שנים לכל הפחות". בו בזמן, גולדן סטייט ממשיכה לרכז את רוב המאמצים שלה במציאת מתווה שיאפשר את צירופו של פול ג'ורג'. בכוכב לוס אנג'לס קליפרס מגלה גם דנבר עניין, אך במקרה כזה היא ככל הנראה תצטרף לוותר בין היתר על מייקל פורטר ג'וניור.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

קליי תומפסון, גולדן סטייט. GettyImages
ככל הנראה לא ישחק בווריירס, אבל איפה כן? תומפסון/GettyImages
  • הקליפרס טרם החליטו האם להציע לג'ורג' חוזה מקסימום. לורנס פרנק נשאל על סימן השאלה הנוסף במועדון, ג'יימס הארדן והשיב: "אנחנו רוצים מאוד שהוא יישאר, והוא רוצה את אותו הדבר. אני מקווה שגם פול יחליט כך".
  • יוסטון הציבה את עצמה בעמדת זינוק מצוינת לצרף כוכב, ולפי דיווחים סימנה את קווין דוראנט. עם זאת, שם נוסף שעלה היום הוא זה של זאיון וויליאמסון מניו אורלינס, כשגם דונובן מיטשל ודווין בוקר על הכוונת.
  • בניסיון לרדת מתחת תקרת השכר, דאלאס שלחה את טים הארדוויי ג'וניור בצירוף שלוש בחירות סיבוב שני עתידיות לדטרויט, בתמורה לקוונטין גריימס.
  • עמנואל קוויקלי סיכם על הארכת חוזה גבוהה בטורונטו - 175 מיליון דולר לחמש שנים.
  • קני אטקינסון מונה רשמית למאמנה החדש של קליבלנד, אחרי ששימש לאחרונה כעוזר מאמן בגולדן סטייט.
  • ניו אורלינס ככל הנראה תוותר על ברנדון אינגרם, שמבוקש בין היתר בפילדלפיה, קליבלנד וסקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully