וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל סומכת על רונאלדו: "יסב לנו הרבה מאוד אושר"

פפה מאמין בחברו הטוב, שלא מצא את הרשת בשלב הבתים: "שיחק הכי הרבה דקות עבורנו בגיל 39, זה מדהים. הוא עושה עבודה טובה מאוד"

תקציר יורו 2024: גאורגיה - פורטוגל 0:2/ספורט1

לראשונה בקריירה המפוארת שלו, כריסטיאנו רונאלדו סיים שלב בתים של טורניר גדול בלי אף שער. הכוכב של נבחרת פורטוגל פתח בכל שלושת המשחקים, אך לא מצא את הרשת ובהפסד 2:0 לגאורגיה אף היה עצבני מתמיד.

עדיין לא ברור האם CR7 יפתח בהרכב הסלסאו בשמינית הגמר מול סלובניה ביום שני, אך חבריו לנבחרת ממשיכים לשבח אותו. "כריסטיאנו רונאלדו משערים, זה ברור", אמר פפה, ששיתף איתו כמובן פעולה גם בריאל מדריד. "אבל ראיתם כמה זמין הוא בשבילנו? זה מדהים. הוא השחקן עם הכי הרבה דקות בנבחרת שלנו, וכל זה בגיל 39".

הבלם בן ה-41 הוסיף ואמר: "הוא עושה עבודה טובה מאוד, והוא יעשה עבודה טובה מאוד גם בשלבי הנוקאאוט. אני משוכנע שהוא יעניק לו הרבה מאוד אושר".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
החברים עדיין תומכים. רונאלדו/רויטרס

על היכולת שלו עצמו בגיל כל כך מתקדם אמר פפה: "ידענו שהמסע הזה לא יהיה קל, אבל אנחנו רוצים לעשות את הטוב ביותר עבור המדינה שלנו. אני פשוט שמח להיות חלק מהחבורה הזו, זו זכות גדולה. הסוד שלי? התשוקה שיש לי לכדורגל. עוד לא חשבתי על פרישה, אני מתמקד רק באימון הבא ואז במשחק הבא. העתיד שייך לאלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully