וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו השתולל, פורטוגל יודעת: "תוצאה הכי גרועה שיש"

כוכב נבחרת פורטוגל לא קיבל פנדל וסיים את שלב הבתים בלי שער - לראשונה בקריירה. רוברטו מרטינס: " לא רצינו להפסיד, אבל היה חשוב לתת לשחקנים לנוח"

תקציר יורו 2024: גאורגיה - פורטוגל 0:2/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עדיין מחפש את שערו הראשון ביורו השישי שלו, והערב (רביעי) חש כי קופח על ידי צוות השיפוט שמנע ממנו אפשרות להבקיע מהנקודה הלבנה. קפטן נבחרת פורטוגל נתפס בבירור ברחבה הגאורגית אחרי כדור קרן בדקה ה-28, אבל השופט השוויצרי סנדרו שרר לא שרק וגם ה-VAR לא שינה את החלטתו.

רונאלדו לא הסתיר את תסכולו על כר הדשא, ספג צהוב בעקבות תלונות כלפי השופט ולאחר מכן רתח גם בירידה לחדרי ההלבשה בסיום המחצית, כאשר התעמת עם הספסל הגאורגי וכמה מהאוהדים שמעליו.

המאמן רוברטו מרטינס, שעלה איתו בהרכב בניגוד ליתר הכוכבים שקיבלו מנוחה לקראת שמינית הגמר, הוציא את הקפטן בדקה ה-66 וראה אותו בועט בבקבוק בזעם. גם השינוי הזה לא מנע מפורטוגל הפסד מפתיע 2:0, שאמנם לא שינה את המיקום שלה בבית ו', אבל אולי ישפיע על המומנטום.

אגב, זו הפעם הראשונה שרונאלדו סיים שלב בתים בטורניר גדול בלי למצוא את הרשת. הוא כבש בכל 10 הקודמים: ביורו 2004, 2008, 2012, 2016 ו-2020 וכן במונדיאלים 2006, 2010, 2014, 2018 ו-2022.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת פורטוגל: "תוצאה הכי גרועה שיש. התחלנו את המשחק רע עם ספיגה מהירה וזה השפיע. גאורגיה עשתה את מהלכי המפתח והשיגה שער שני, השוער שלה הצטיין והייתה לה האנרגיה הדרושה. נותר רק לברך אותם ומבחינתנו להביט הלאה לעבר שמינית הגמר. לא רצינו להפסיד, אבל היה חשוב לתת לשחקנים לנוח. השער המוקדם עשה את ההבדל ושינה את כל המשחק. לא היה לנו מזל וגם ה-VAR לא היה עקבי בהחלטות שלו. הפנדל שלנו בדקה ה-27 היה ברור יותר מזה שנשרק נגדנו".

דנילו פריירה, שפתח כאחד משלושת הבלמים: "ציפינו למשחק כזה, לא לתוצאה או להופעה כזו. לא הצלחנו לפצח אותם ונצטרך להסיק מזה מסקנות לקראת המפגש עם סלובניה. היינו עצבניים, מסירות לא הצליחו וזה הוביל לחוסר מנוחה. לא הצלחנו להיכנס למשחק בכלל".

המגן דיוגו דאלוט: "מעידות כאלה קורות, ידענו מראש שזה בית חזק ויכולים להיות סיבוכים. היינו קצת מהוססים ולא מדויקים בחלק הקדמי. ברור שהיה לחץ, רצינו לחזור למשחק ולא היינו רגועים. עשינו בלגן במשחק שלנו, ולא בגלל ההרכב שעלה. כל מי שנמצא כאן ראוי לשחק, אנחנו 26 ולא רק 11".

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
סיים את שלב הבתים בלי שער. כריסטיאנו רונאלדו בועט בבקבוק/רויטרס

פורטוגל תשחק בשמינית הגמר בפרנקפורט ביום שני (22:00, ספורט1) כשהיריבה שלה תהיה סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully