וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת: פאבלו לאסו עזב את באיירן מינכן וחתם בבאסקוניה

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 12:09

המאמן הספרדי שזכה בדאבל המקומי בגרמניה השתחרר מחוזהו שהיה אמור להסתיים רק בשנה הבאה, זאת בעקבות סיבות משפחתיות: "מכבדים את ההחלטה ומודים לו", אך בהמשך התברר שמונה למאמנה החדש של הקבוצה הספרדית עד 2027

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

השנתיים האחרונות של פאבלו לאסו היו מטלטלות במיוחד. המאמן הספרדי שעמד על הקווים בריאל מדריד מאז 2011 ושוחרר ב-2022 בעקבות מצבו הרפואי אחרי אירוע לב שעבר, סיים היום (שישי) את דרכו בבאיירן מינכן אחרי עונה אחת בלבד, ובמפתיע חתם לשלוש שנים בבאסקוניה.

על פי ההודעה הרשמית של קבוצת היורוליג מגרמניה, לאסו בן ה-56 עזב מרצונו מסיבות משפחתיות: "המועדון נענה לרצונו של זוכה היורוליג פעמיים לסיים את חוזהו, שהיה אמור להימשך במקור עד קיץ 2025".

מנכ"ל באיירן מינכן אמר על עזיבתו של הספרדי: "ההחלטה של פאבלו הפתיעה אותנו, אבל אנחנו מכבדים אותו מאוד כמאמן וכאדם ורוצים להודות לו על עבודתו ועל המחויבות הגדולה שלו בעונה המולחת שעברה. מאחלים לו כל טוב בעתיד. הוא תמיד יהיה מחובר אלינו".

אחרי הפרידה המפתיעה, באסקוניה הודיעה על חזרתו של לאסו, ששיחק בשורות הקבוצה בין השנים 1984 עד 1995.

בעונה החולפת, לאסו ובאיירן זכו בדאבל המקומי בגרמניה, כאשר את עונת היורוליג הסדירה סיימו במאזן שלילי של 21:13. באיירן הודיעה כי תעדכן בהמשך לגבי המאמן הבא שיעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully