וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו לקה בהתקף לב, מצבו יציב

יממה אחרי שהבלאנקוס ניצחו את באסקוניה פעם נוספת בסדרת חצי הגמר בספרד, המאמן עבר אירוע לבבי והובהל לבית חולים

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

פאבלו לאסו בן ה-54, מאמן ריאל מדריד, לקה בהתקף לב והובהל לבית חולים בבירת ספרד, שם טופל ונמסרה הודעה שמצבו יציב.

האירוע התרחש יממה אחרי שריאל מדריד ניצחה 71:83 את באסקוניה במשחק השני במסגרת חצי גמר הפלייאוף בספרד, משחק בו לאסו עמד על הקווים כרגיל והוביל את הבלאנקוס לניצחון נוסף ויתרון 0:2.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
רק בריאות. פאבלו לאסו/רויטרס

לפי הפרסומים בספרד, לאסו התייצב אתמול אחרי הניצחון על באסקוניה למסיבת העיתונאים ונראה נינוח למדי והתנהג כרגיל. אחרי המשחק הוא נסע לביתו והכל היה כשורה, אולם היום בשעות הבוקר חש ברע וסבל מתסמינים ראשונים שמצביעים על התקף לב. הוא כעת ממתין לתוצאות סדרת הבדיקות שעבר, אבל די עתה כבר ברור שלא יתייצב למשחק השלישי בסדרה נגד באסקוניה שיתקיים ביום שלישי.

כידוע לאסו מונה למאמן ריאל מדריד לפני 11 שנה ומאז זכה עם הבלאנקוס בחמש אליפויות, בשישה גביעים פעמיים ביורוליג, בשנים 2015 ו-2018, אחרי שרק בחודש שעבר הפסידה הקבוצה בגמר לאנאדולו אפס ופספסה הזדמנות להניף את הגביע פעם נוספת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ברחבי העולם מיהרו לשלוח איחולי החלמה וחיזוקים למאמן הבלאנקוס, כאשר אחד הראשונים לעשות זאת היה גם שחקן ברצלונה אלכס אברינס. אחד מכוכביה של ברצלונה, שרק לפני שעה קלה הפסידה לחובנטוד בדאלונה ואיבדה את יתרוון הביתיות בסדרת חצי הגמר, צייץ: "תהיה חזק, פאבלו לאסו! עולם הכדורסל איתך. מאחל לך החלמה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully