וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפציעה: אולימפיאקוס תחתים את קינן אוואנס

כוכב ז'לגיריס נותח בברכו במאי וייעדר לפחות חצי שנה, אבל ביוון מבהירים שהאדומים מפיראוס לא יחזרו בהם מההחלטה לצרפו. מה כן ישתנה? תנאי החוזה של הגארד

קינן אוואנס, כוכב ז'לגיריס ואקס מכבי תל אביב, נפצע רגע לפני סיום העונה האחרונה ובסוף חודש מאי עבר ניתוח בברכו שמשבית אותו מכל פעילות על פי הערכות עד תחילת השנה האזרחית החדשה. ביוון תהו כיצד תגיב אולימפיאקוס לפציעה שספג, אחרי שפורסם שבועות לפני כן על סיכום סופי בין הצדדים ובאחד מכלי התקשורת באתונה אף נכתב כי כבר התבצעה חתימה, דבר שאילץ את האדומים מפיראוס להוציא הודעת הכחשה רשמית למגעים שמתנהלים ביניהם.

עם זאת, הגארד בן ה-27 שלמעשה בזירה האירופית פרץ בהפועל חיפה שממנה הגיע למכבי תל אביב וכך התקדם ביורוליג, ישחק בכל זאת באולימפיאקוס בעונה הבאה.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

קינן אוואנס, שחקן ז'לגיריס קובנה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אולימפיאקוס מחכה לו. קינן אוואנס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

כעת נטען כי אולימפיאקוס החליטה לחכות לו למרות הפציעה ולהשלים את מעברו, אם כי בשל המצב החדש שנוצר הגארד ייאלץ לקצץ בחוזהו שסוכם עוד לפני הפציעה והוא גם יחתום לעונה הקרובה בלבד, בניגוד לתכנון המקורי, כשלאולימפיאקוס תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת בקיץ 2025.

אוואנס כאמור נותח ב-27 במאי ואז התבשר כי זמן ההחלמה ינוע בין שישה לשמונה חודשים. אולימפיאקוס, כך דווח בכלי התקשורת ביוון, תמתין לו ולא תלחץ עליו או תנסה לזרז את חזרתו במטרה להעמיק את הסגל וליהנות מיכולתו בשלבי ההכרעה של העונה.

בעונה האחרונה אוואנס קלע בממוצע 17.3 נקודות, לקח 2.8 ריבאונדים, מסר 3.9 אסיסטים והוסיף 1.2 חטיפות בממוצע למשחק ב-34 משחקי יורוליג. נגד אולימפיאקוס קלע 21 נקודות בפיראוס ו-18 במשחק בליטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully