וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון פורסם שקינן אוואנס חתם באולימפיאקוס, שפרסמה הכחשה

לפי "SDNA", אקס מכבי תל אביב יעזוב את ז'לגיריס לטובת האדומים מפיראוס שישלמו לו 1.8 מיליון יורו לעונה. הקבוצה טוענת: "כל הפרסומים לעונה הבאה אינם נכונים"

תקציר: פטקים ספור - פנרבחצ'ה 81:59/ספורט1

קינן אוואנס הגיע למכבי תל אביב ב-2021 אחרי עונה מאוד מוצלחת בהפועל חיפה, אבל לא הצליח להותיר חותם ועם סיום חוזהו בתום שנה, עבר לז'לגיריס. בליטא הדברים נראו אחרת עבורו ואם להסתמך על הדיווח באתר היווני "SDNA", בעונה הבאה הוא ישוב לקדמת הבמה בתור הרכז של אולימפיאקוס.

ב-"SDNA" כבר דיווחו בעבר שאוואנס צפוי לעבור לאולימפיאקוס, אלא שהבוקר (שלישי) פורסם באתר על כך שהאמריקאי בן ה-27 כבר חתם על חוזה לעונה הבאה באולימפיאקוס, ש"רדפה אחריו במשך חודש". הוא ירוויח 1.8 מיליון יורו לעונה, סכום גבוה שזכה לקבל לאור לחץ מאסיבי של פנרבחצ'ה לצרפו וחיזורים גם מצדה של ברצלונה.

קינן אוואנס ז'לגיריס קובנה לצד אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב. Linas Zemgulis, אתר רשמי
בעונה הבאה בהיכל השלום והאחווה בפיראוס?/אתר רשמי, Linas Zemgulis

אוואנס רושם עונה מצוינת ומעמיד ממוצע של 17.3 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק. לפני כן דווח כי אולימפיאקוס קיוותה לצרף את מייק ג'יימס, אבל העונה האדירה שלו במונאקו ככל הנראה לא הותירה ליוונים סיכוי במאבק על שירותיו.

יש לציין שהקבוצה פרסמה הבוקר הכחשה גורפת, לפיה "עונת 2023/24 בעיצומה ואולימפיאקוס שכבר השיגה שתי מטרות מתוך ארבע שסימנה (הסופר-קאפ והגביע) שואפת לספק לאוהדים עוד רגעים נהדרים. כל מה שנכתב בכל הנוגע להעברות, עסקאות, רכישות וסיכומים לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully