וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוני דמע, לברון התרגש ובלייקרס לעגו לביקורות: "עסק משפחתי"

אחרי שנבחר במקום ה-55, תועד "הבן של" צופה בדראפט ביחד עם אמו ומזיל דמעה, אביו חגג את הרגע ההיסטורי באינסטגרם ("מורשת!!!") והפרשן הבכיר בליגה יצא להגנתם: "נפוטיזם קיים בכל הליגה". וגם: שאלת החוזה

קויק: לברון ג'יימס מדבר על עתידו/רויטרס

היסטוריה התרחשה הלילה (בין חמישי לשישי) בליגת ה-NBA, כאשר התבצע האיחוד הבלתי נמנע בין לברון ג'יימס לבנו, ברוני בן ה-19 שנבחר על ידי לוס אנג'לס לייקרס במקום ה-55 בדראפט.

לוס אנג'לס לייקרס עשתה זאת למען לברון ג'יימס ובכך הבטיחה את עתידו לפחות בעונה הקרובה, בעוד כוכב העל בן ה-39 יגשים את חלומו, כפי שהצהיר לא פעם, לשחק ביחד עם בנו ב-NBA אחרי שזכה בכל תואר קבוצתי ואישי בקריירה.

ברוני ג'יימס נבחר על ידי הלייקרס ומתרגש עד דמעות

"עסק משפחתי"

זו הייתה בחירה די צפויה ואפילו טבעית, אבל לא מסיבות מקצועיות, אלא אך ורק כדי לאפשר ללברון ג'יימס להגשים את חלומו. לא במקרה, כך פורסם זמן קצר לפני הבחירה, הסוכן ריץ' פול פנה לקבוצות הליגה ואיים עליהן לא לבחור בברוני, אחרת הוא יעבור לליגה האוסטרלית. עתה דיי ברור שלברון ג'יימס ימשיך בקבוצה, על אף שטרם מימש את האופציה בחוזהו ובשלב זה לא ברור אם יעשה זאת, או שמא יחתום על חוזה חדש.

ברוני בן ה-19 צפה באירוע עם חברים וביחד עם אמו והם התרגשו עד לכדי דמעות כאשר נבחר. אביו, לברון, שכבר ערך עונת בכורה ב-NBA כאשר בנו נולד, כתב באינסטגרם: "מורשת!!!!". מי שעוד הביע התרגשות היה מג'יק ג'ונסון, אגדת לוס אנג'לס לייקרס שצייץ: "ברכות לברוני שנבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס! זהו רגע היסטורי שאב ובנו ישתפו פעולה בליגה, זו חובה לצפות בברוני בליגת הקיץ".

הגארד הצעיר משך תשומת לב רבה בשנים האחרונות, ולא רק כי הוא "הבן של". רק לפני פחות משנה, ביולי 2023, עבר אירוע לבבי באימון. הסברה הייתה שהוא עלול לפרוש, אבל הוא חזר לפרקט תוך חמישה חודשים ובליגת המכללות העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות, 2.8 כדורים חוזרים ו-2.1 אסיסטים באוניברסיטת דרום קליפורניה. עם זאת, לולא היה "הבן של", כנראה שלא היה מגיע ללייקרס ומכאן לא מעט ביקורות והשמצות נגד הלייקרס על המהלך - הפרנצ'ייז מבחינתו בחר לענות עם הציוץ "עסק משפחתי".

"לא רוצה לשמוע על נפוטיזם"

בכל הנוגע לחוזהו של ברוני, בשלב זה טרם ידוע כמה ישתכר, אולם בארצות הברית מעריכים שיהיה זה חוזה דו-כיווני, שיאפשר לברוני גם לשחק ב-NBA לצד אביו וכן ליטול חלק ב-G ליג, שם יוכל להשתפר ולהתאקלם למעבר מהמכללות לליגה הטובה בעולם.

להגנת הלייקרס יצא גם אדריאן ווז'נרובסקי, הכתב הבכיר של ESPN שלא הסתיר את דעתו: "אנשים מדברים על נפוטיזם? ה-NBA מלא בזה. ברמת הבעלים, ההנהלה והמאמנים. אני לא רוצה לשמוע על נפוטיזם פתאום בגלל שאבא של ברוני משחק בלייקרס. זה המצב בכל הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully