וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: ברוני ג'יימס ישתף פעולה עם לברון בלייקרס

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 1:51

האיחוד הבלתי נמנע קרה: לוס אנג'לס לייקרס בחרה בברוני ג'יימס במקום ה-55 בדראפט והוא יזכה להיות הראשון שמשחק באותה קבוצה עם אביו. בעקבות הבחירה הכוכב האגדי הוותיק יישאר וכנראה יפרוש ב-ל.א

קויק: לברון ג'יימס מדבר על עתידו/רויטרס

האיחוד ההיסטורי והבלתי נמנע התרחש הלילה (בין חמישי לשישי): לוס אנג'לס לייקרס בחרה כצפוי בסיבוב השני של הדראפט את ברוני ג'יימס, שיתאחד עם אביו לברון ג'יימס. ברוני בן ה-19, שנבחר במקום ה-55, יהיה הראשון שיזכה לשתף פעולה עם אביו באותה קבוצה ומעבר לכך, המשמעות של זה היא שלברון בן ה-39 יישאר בלייקרס ויגשים את חלומו הגדול, אחרי שזכה בכל תואר קבוצתי ואישי וזכה באליפות גם עם הלייקרס.

כזכור, לברון הצהיר לא פעם כי בכוונתו לשחק עם בנו לפני הפרישה וכעת הוא זוכה לעשות זאת בקבוצה שחוותה כבר הכול חוץ מאבא שמשחק עם בנו. ברוני מצידו ינסה לעמוד בלחץ הגדול שטמון בלשחק לצד כוכב כל כך גדול שהוא במקרה אבא שלך וכל זה פחות משנה אחרי שאותו ברוני לקה בדום לב, התמוטט באימון ולא היה ברור אם בכלל יוכל להמשיך לשחק.

לברון ג'יימס עם בנו ברוני ג'יימס. Christian Petersen, GettyImages
בקרוב ישתפו פעולה על הפרקט. לברון וברוני/GettyImages, Christian Petersen

עוד לפני הבחירה בברוני בדראפט, בוב מאיירס שהיה ה-GM של הווריירס התארח באולפן הדראפט ואמר: "ריץ` פול (הסוכן של ברוני ולברון) מתקשר לקבוצות ואומר להן `אל תקחו את ברוני ג`יימס. אם אתן תקחו אותו, ברוני ג`יימס יעבור לאוסטרליה".

ובכן, עם או בלי קשר ל"איום" הזה של ריץ' פול, אף קבוצה לא הקדימה ולא ניסתה להקדים את הלייקרס בבחירה בברוני, שהיתה מתוכננת מראש ולכולם היה ברור שלברון ישתף פעולה עם הבן שלו, ורצוי שזה יהיה בקבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully