וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים היסטורי לאוקראינה, דה בראונה סירב להודות לקהל

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 21:44

רברוב ושחקניו הפכו לראשונים אי פעם שמודחים מאליפות אירופה עם 4 נקודות. הקהל הבלגי שרק בוז, הקפטן הגיב בהתאם - והבוז רק התגבר

תקציר יורו 2024: אוקראינה - בלגיה/ספורט1

נבחרת אוקראינה נכנסה הערב (רביעי) לספרי ההיסטוריה של אליפויות אירופה, ולצערה - לא מדובר באזכור חיובי. שחקניו של סרגיי רברוב סיימו ב-0:0 עם בלגיה והפכו לנבחרת הראשונה אי פעם שלא מצליחה להעפיל משלב הבתים אף שצברה 4 נקודות, שכן הפרש השערים שלה היה החלש ביותר בבית ה' הצפוף. כמו כן, היתה זו הפעם הראשונה בתולדות היורו שכל ארבע הנבחרות מסיימות עם אותו מספר נקודות.

"האם עשינו מספיק כדי לנצח? אני חושב שלא עשינו מספיק מול רומניה", אמר סרגיי רברוב. "אין לי שום תלונה לגבי השחקנים שלי על המשחק היום. הגענו להזדמנויות, ולצערי לא כבשנו. אני בטוח שכל אוהדי הנבחרת אסירי תודה על היכולת של השחקנים. עשינו הכל עבור החיילים של אוקראינה".

צרפת נגד בלגיה בשמינית, אנגליה תקבל את הולנד? תמונת מצב
כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

מאמן נבחרת אוקראינה סרגיי רברוב. רויטרס
אכזבה גדולה. רברוב/רויטרס

מנגד, בלגיה המשיכה לאכזב בשלב הבתים, במהלכו רשמה הפסד, ניצחון ותיקו - עם שני שערי זכות בלבד, ובדרך למפגש עם צרפת החזקה בשמינית הגמר. עם השריקה לסיום הגיב הקהל האדום בשריקות בוז צורמות, מה שהוביל את הקפטן קווין דה בראונה להורות לחבריו שלא לגשת לאוהדים - אף שכבר היו בדרכם אל עבר קצה המגרש. האוהדים, מצידם המשיכו לשרוק בוז גם כשהכוכב שהוכתר כשחקן המצטיין התראיין, מספר רגעים לאחר מכן. היחידים שזכו לתשואות הם השחקנים המחליפים שלא זכו לקחת חלק במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

במסיבת העיתונאים התייחס טדסקו בעיקר לרגעים שלפני המשחק, כשאמר: "הנסיבות והצורה בה הגענו לאצטדיון - מעולם לא ראיתי דבר כזה. מהמלון שלנו, עם ליווי משטרתי, הדרך היתה פנויה לגמרי - ונסענו רק 25 קמ"ש. עצרנו בכל רמזור, ובסוף היו לי רק שתי דקות לדבר עם השחקנים. היינו צריכים גם להתחמם פחות זמן. מבחינתי זה לא ייאמן".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "ידענו שאסור לנו להפסיד. רצינו לנצח, השחקנים נתנו הכל, יכולנו לכבוש בפתיחה ואז היינו עושים לעצמנו חיים קלים. אני גאה בנבחרת שלי כי היא נלחמה עד הסוף. ידענו שאם נספוג, כנראה שנודח".

שחקן נבחרת בלגיה קווין דה בראונה. FABRICE COFFRINI/AFP, GettyImages
תחושות קשות. דה בראונה/GettyImages, FABRICE COFFRINI/AFP

תמונת העולות לשמינית הגמר תושלם עם המשחקים של 22:00 בבית ו', עם פורטוגל, צ'כיה, טורקיה וגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully