וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אז'ובל חתם בהפועל פתח תקוה, דור ג'אן בהפועל ראשון לציון

החלוץ בן ה-30 חזר מתאילנד לקדנציה שנייה בכחול, הכתומים צירפו את חלוץ מכבי הרצליה. ירושלמי במכבי יפו, אבו חמדאן ויתאח חתמו בכפר סבא, עמבר ומור ברמת השרון

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הפועל פתח תקוה, היורדת מליגת העל, ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה בלאומית. היום (רביעי) הודיעו הכחולים על צירופו של החלוץ בן אז'ובל, שחוזר לקדנציה שנייה אחרי שכבש 15 שערים בעונת 2015/16 ואף הצטרף לעמותת "הכחולה" לפני כשלוש שנים.

החלוץ בן ה-30 החל את העונה הקודמת בהפועל אום אל פאחם ובמהלכה עבר לטראט התאילנדית, במדיה כבש שני שערים וחווה ירידת ליגה. "מאושר לחזור למועדון ולשחק בשביל הקהל שכל כך התחברתי אליו", אמר אז'ובל לאחר החתימה לעונה אחת. "עשיתי לא מעט כדי להיות פה ועכשיו הגיע הזמן לעבוד".

ההחתמה הזו מתווספת לשחקן הכנף אמיר ברקוביץ', הבלם איתי רוטמן והבלם מבנין שרלמן אזוניטודה שהצטרפו לאחרונה לסגל של המאמן החדש עומר פרץ.

הפועל ראשון לציון צירפה לשורותיה את החלוץ דור ג'אן, שחתם לעונה אחת אחרי שהבקיע שבעה שערים בחצי עונה במדי מכבי הרצליה. ג'אן, שגדל במכבי תל אביב, זכה עם בני יהודה בגביע המדינה אחרי שכבש בגמר ושיחק גם בעירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד, הפועל עכו, הפועל חדרה ופאסוס הפורטוגלית, אמר לאחר החתימה: "שמח לקחת חלק בפרויקט החדש של הקבוצה של העיר. אני בטוח שעם עבודה קשה, אמונה ואיתכם הקהל נוכל לעשות דברים גדולים יחד".

מכבי יפו התחזקה בעזרת הקשר אילון ירושלמי, שחתם לעונה אחת אחרי שהצטיין במכבי הרצליה עם חמישה שערים ו-10 בישולים. הקשר בן ה-27, שעשה עליות עם מכבי נתניה והפועל חדרה ושיחק בליגת העל בנתניה וסקציה נס ציונה, אמר לאחר החתימה: "מאוד שמח לחתום במועדון כמו מכבי יפו. מודה לצוות המקצועי על האמון, מחכה כבר לפגוש את הקהל ולחוות איתו רגעים שמחים ומרגשים. היידה יפו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל כפר סבא ממשיכה להתחזק והיום הודיעה על החתמת השוער ראזי אבו חמדאן, שיחזור לשתף פעולה עם אלון זיו שאימן אותו בהפועל עכו בשנתיים האחרונות. "שמח מאוד להצטרף למועדון גדול כמו הפועל כפר סבא", אמר השוער בן ה-23. "מהיום הראשון הרגשתי שאני בבית חם ואני כבר מחכה למשחק הראשון כדי לשמח את האוהדים".

גם הבלם ספיר יתאח חוזר לשתף פעולה עם השניים, אחרי ששיחק בהפועל עכו ב-2022/23. את העונה האחרונה פתח בהפועל חדרה מליגת העל ובמהלכה עבר לבני יהודה. "שמח לחתום בהפועל כפר סבא ומודה למועדון על האמון", אמר הבלם בן ה-25. "בעזרת השם נעשה עונה מוצלחת עם הרבה רגעי שמחה". כמו כן חתם יובל פרידמן בן ה-18, קשר התקפי מקבוצת הנוער של המועדון, על חוזה ארוך טווח.

הפועל ניר רמת השרון הודיעה מוקדם יותר על צירופם של השוער מתן עמבר והמגן השמאלי קובי מור. עמבר בן ה-28 מגיע מהפועל ראשון לציון, אחרי עונה בה לא החמיץ דקת משחק בקדנציה השלישית שלו במועדון. מור בן ה-31 החל את העונה הקודמת בהפועל אום אל פאחם ועבר בספטמבר למכבי יפו, במדיה רשם 14 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully