וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ מונה למאמן הפועל פתח תקוה: "מתרגש מאוד"

עשרה ימים אחרי שפוטר מבני יהודה, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בשורות היורדת מליגת העל: "מועדון שתמיד רציתי לעבור בו, יש את כל התנאים שאפשר לחלום עליהם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

עומר פרץ פוטר מבני יהודה בסך הכל לפני עשרה ימים, אחרי שהקבוצה ירדה למקום השלישי בעונה שכידוע הסתיימה בצורה הכי דרמטית שיש ושבסופה נשארו הכתומים בליגה הלאומית. היום (שני) מצא המאמן בית חדש, כאשר חתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת בהפועל פתח תקוה שירדה מליגת העל.

פרץ בן ה-38 אימן לפני בני יהודה במכבי נתניה, הפועל כפר סבא, הפועל כפר שלם והפועל ראשון לציון. "מתרגש מאוד, כבוד גדול עבורי להגיע למועדון כמו הפועל פתח תקוה עם היסטוריה מפוארת וקהל אוהדים גדול", אמר פרץ. "מחכה להתחיל לעבוד ואני מאחל לנו עונה טובה. זה מועדון שתמיד רציתי לעבוד בו, יש פה תנאים שכל מאמן יכול לחלום עליהם, התרגשתי מהפנייה אלי וידעתי מהרגע שהגיע הפנייה שזה הצעד הנכון עבורי".

עומר פרץ, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
נשאר בלאומית, אבל עם הפועל פתח תקוה. עומר פרץ/קובי אליהו

המנהל המקצועי החדש ניר לוין אמר על הבחירה בפרץ: "אני שמח על הצטרפותו של עומר ובטוח שהוא הבחירה הנכונה עבור הפועל פתח תקוה. התרשמתי מאוד מהגישה ומסגנון הכדורגל החיובי שמאפיין אותו כמאמן, ואני בטוח שהרוח החדשה שהוא יביא למועדון תוביל אותנו לעונה מוצלחת".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully