וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב המשחק, אשת כוכב נבחרת אנגליה רמזה שהיא עוזבת

הבעיות של הנבחרת האנגלית גם מחוץ למגרש: אחרי שקייל ווקר נאלץ להתמודד עם אשתו והפילגש באותו מגרש, כעת שחקן אחר קיבל מסר תוקפני מאשתו ברשתות החברתיות: "מתגברת על החרא"

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

נבחרת אנגליה מקרטעת מאוד ביורו 2024 וסופגת ביקורת מבית, אבל אם היכולת החלשה על המגרש לא מספיקה, מתברר שהשחקנים סובלים מלא מעט הסחות דעת במהלך הטורניר.

"גארת' סאות'גייט יכעס על עוד דרמת WAG מחוץ למגרש שמפריעה", נכתב ב"דיילי מייל" על הפרשה האחרונה, שבה אשתו של קירן טריפייר לכאורה יצאה נגדו ורמזה על עזיבתו, ערב משחק הנבחרת מול סלובניה. זה התחיל בפוסט תוקפני באינסטגרם, כשלאחר מכן התברר: היא הפסיקה לעקוב אחריו ברשתות החברתיות.

כידוע, הדרמה של קייל ווקר הסעירה את אנגליה, כשאשתו הנוכחית והמאהבת שלו היו ביחד באותו אצטדיון, עם הילדים של ווקר משתי הנשים, במתיחות ודרמה שייצרה יותר מדי כותרות.

אתמול אשתו של טריפייר, שרלוט, 33, פרסמה באינסטגרם פוסט ובו כתבה: "במוקדם או במאוחר את מתגברת על החרא שנשבעת שלעולם לא תתגברי עליו, וזו ההרגשה הכי טובה שיש העולם". באנגליה מעריכים שמדובר בכך שהיא עוזבת אותו, ומבהירה שהיא מפסיקה להשלים עם ה"חרא" שלו. העובדה שהפסיקה לעקוב אחריו ברשתות מרמזת על המשבר.

עוד בוואלה

המאהבת של קייל ווקר ואשתו באותו מגרש: הדרמה שמשגעת את אנגליה

לכתבה המלאה

יש לציין שהיא נשארה בבריטניה עם שלושת ילדיה במקום לנסוע לגרמניה כדי לעודד את בעלה ולתמוך בו בטורניר. מוקדם יותר העלתה סטורי באינסטגרם שלה, שבו היא "נהנית מהחיים" בחלוק בבית שלה, ולאחר מכן מחקה אותו. יש לציין כי משפחות השחקנים הוזהרו על ידי ההתאחדות לפני הטורניר והובהר להן לא לייצר דרמות מיותרות מחשש שישפיעו לרעה. בינתיים זה לא עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully