וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של קייל ווקר ואשתו באותו מגרש: הדרמה שמשגעת את אנגליה

מגן נבחרת אנגליה מתמודד עם דרמה אישית שמסעירה את הצהובונים: לורין גודמן, אם שני ילדיו מחוץ לנישואים, מסבירה למה היא מתעקשת להגיע למשחקים לעיני אשתו

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

בזמן שנבחרת אנגליה מקרטעת ביורו, מגן הנבחרת קייל ווקר נאלץ להתמודד עם טלנובלה פרטית, שכמובן מתוקשרת, לאור העובדה ששתי נשים באות לצפות בו עם הילדים שלו ויוצרים מתיחות מתוקשרת.

לורין גודמן, חברתו לשעבר של ווקר, הסבירה את החלטתה לקחת את בנה לפרנקפורט כדי לצפות במשחק במסגרת היורו, שבו שהתה גם אשתו של ווקר, אנני קילנר.

כוכב מנצ'סטר סיטי ווקר, בן 34, התנצל בפומבי בינואר כאשר נחשף כי בגד באשתו, קילנר, עם חברתו לשעבר גודמן, שציפתה לילדה השני עם הכדורגלן.

לגודמן יש בת תינוקת ובן בן 4, קאירו, עם ווקר. לכדורגלן יש גם ארבעה בנים עם אשתו קילנר, לה הוא נשוי מאז 2022.

גודמן, שהיא דוגמנית ומשפיענית רשת, ספגה ביקורת חריפה ברשתות החברתיות וכונתה "מרשעת" בעקבות ההתעקשות שלה וההחלטה לקחת את קאירו לראות את אביו משחק במשחק של נבחרת אנגליה נגד דנמרק בפרנקפורט ביום חמישי (20 ביוני), שם גם קילנר נכחה.

היא הסבירה שהמניע לנסיעה שלה לגרמניה היה לכבד "הבטחה" שהכדורגלן הבטיח לקאירו בשנת 2022 - כשהיא הייתה בהריון סודי עם ילדם השני - והוא שיחק במונדיאל בקטאר. לדבריה, ווקר הבטיח לקאירו שהוא "יוודא שהוא יהיה בטורניר הבא כי ווקר מזדקן, והוא ידע שאולי לא יהיו עוד הזדמנויות".

לורין גודמן. GettyImages
מרתיחה את אנגליה. גודמן/GettyImages
קייל ווקר, אנני קילנר וילדיהם. Jean Catuffe, GettyImages
קייל ווקר, אנני קילנר וילדיהם/GettyImages, Jean Catuffe
קייל ווקר עם בת זוגו אנני קילנר וילדיהם. GettyImages
קייל ווקר עם בת זוגו אנני קילנר וילדיהם/GettyImages

"לא היה סיכוי שלא אקח את קאירו ליורו", המשיכה. "לא היה סיכוי שלא אקיים את ההבטחה שקייל נתן לבנו. זו הייתה יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלו אז רציתי שזה יהיה משהו שקאירו יוכל לזכור לנצח". לדבריה, "אנחנו לא כאן כדי לרצות אנשים אחרים. זה קשור לילד ומה הכי טוב בשבילו ומה יעשה אותו מאושר".

במשחק קאירו לבש את חולצת הנבחרת עם המספר 2 של אביו עם המילה "אבא" מודפסת עליה. ארבעת בניו של ווקר, שהוא חולק עם קילנר, לבשו באופן דומה חולצות מספר 2 עם הכיתוב "אבא". ווקר וקילנר הכירו לפני 15 שנה. לפי הדיווחים, הכדורגלן פגש את גודמן בזמן שהוא וקילנר היו בהפסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully