וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה בבעיה, בצרפת מודים: "אנו לא במקום שחשבנו שנהיה בו"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 6:45

התקפה חלשה, שני שערי זכות בשלושה משחקים ועוד משחק מאכזב: גם יו"ר ההתאחדות הצרפתית מודאג. דשאן על הספסול של גריזמן: "אל תחפשו פרשנויות"

תקציר יורו 2024: צרפת - פולין 1:1/ספורט1

נבחרת צרפת אומנם עדיין לא הפסידה ביורו, אבל בינתיים סיימה בשתי תוצאות תיקו והשיגה ניצחון אחד בלבד, 0:1 על אוסטריה משער עצמי. ה-1:1 מול פולין אתמול (שלישי) מעט סיבך אותה לקראת שלב הנוקאאוט, אבל בצרפת יודעים שהבעיה היא יותר מורכבת, עם שני שערים שנכבשו בשלושה משחקים.

קיליאן אמבפה במדי נבחרת צרפת. רויטרס
זה לא זה. אמבפה/רויטרס

פיליפ דיאלו, נשיא הההתאחדות הצרפתית, אמר ש"העובדה היא שהעפלנו לשמינית, וזו הייתה המטרה הראשונה. אנחנו לא בדיוק במקום שחשבנו שנהיה, חשבנו שנוכל לסיים בראש הבית. אבל זה היה בית קשה מאוד, וראינו את אוסטריה משחקת היטב ומצליחה לסיים בראש הבית.

"אבל עכשיו הולך להתחיל טורניר חדש, וכל משחק מכריע. אני נשאר מלא אמונה בנבחרת כי היא חזקה ומוכשרת. אם נצליח להבקיע את ההזדמנויות הקטנות האלה, כי אנחנו יוצרים הזדמנויות אבל אנחנו לא מבקיעים, אני לשמור על כל הביטחון שלי בקבוצה הזו".

דידייה דשאן נשאל על הספסול של גריזמן, השחקן שתמיד בטח בו ונחשב לבסיס של הנבחרת, ואמר: "זו בחירה שעשיתי, וזו אופציה שחשבתי עליה מההתחלה. אל תבנו על זה פרשנויות. יש 8 או 9 שחקנים שנאלצו לשחק את שלושת המשחקים המלאים. אני דואג שתהיה לי את הקבוצה הכי מסוכנת ליריבה. המטרה הייתה להתמודד עם המהירות של היריבים החסונים. הוא שיחק את שני המשחקים הראשונים. איך הוא קיבל את זה? כמו מקצוען, עם חיוך".

דשאן טוען ש"הייתי הרבה יותר מודאג אם לא היינו מגיעים למצבים", ואדוארדו קמאבינגה סיכם: "יש לי אמון גדול בחלוצים שלנו. אנחנו נבחרת גדולה, ונבחרת גדולה תמיד יודעת לחזור ולהתאושש".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
יותר מדי החמצות. ז'ירו/רויטרס

דשאן אמר לקראת המשחק שהראייה ההיקפית של אמבפה תהיה מוגבלת בגלל המסכה, אבל היו בעיות אחרות גם ביום חם בדורטמונד. "למרות כל מה שהוא עבר, שבוע אחרי המכה, זה היה מסובך", אמר דשאן, "חשבתי שהוא היה די טוב מבחינת הרגליים עם המסכה. הוא היה צריך להתרגל לזה. אבל כשהוא מזיע, זה נדבק לו לעיניים והוא היה צריך לנגב את עיניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully