וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן טוען: "לא מתוסכל, עמדנו במטרה, מתחיל טורניר חדש"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 21:51

מאמן נבחרת צרפת מתנחם בהעפלה לשמינית, אבל ראביו יודע אחרי ה-1:1 מול פולין: "יש לנו בעיה של ניצול מצבים". אמבפה חטף עוד מהלומה

תקציר יורו 2024: צרפת - פולין 1:1/ספורט1

בעיני רבים צרפת הגיעה כפייבוריטית הברורה ליורו 2024, אבל עד עתה היא מאכזבת, וגם הערב (שלישי) לא הרשימה כשסיימה ב-1:1 מול פולין. אומנם הטריקולור העפילו לשמינית הגמר ועמדו במשימה הראשונית, אבל שוב לא ניצחו.

קיליאן אמבפה שיחק לראשונה עם מסכה על פניו ובדקה ה-56 הבקיע מ-11 מטר את שערו הראשון בתולדות היורו, אבל אופמקאנו ביצע פנדל מיותר בצד השני, לבנדובסקי (79) איזן עבור הנבחרת שהיה זה משחק לפרוטוקול מבחינתה וסגנית אלופת העולם סיימה רק במקום ה-2 בבית והסתבכה. במהלך המשחק אמבפה אף חטף מעולה נוספת באפו, אבל המשיך לשחק בכל זאת.

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. רויטרס
"צרפת מסתמכת עליו יותר מדי". אמבפה/רויטרס

מאמן צרפת דידייה דשאן ניסה להרגיע בסיום: "אני לא מתוסכל. המטרה הייתה לסיים במקום הראשון בבית אבל בשביל זה היינו חייבים לנצח. אם אנחנו לא מנצחים, אנחנו צריכים לקבל את זה. עשינו מה שהיינו צריכים לעשות, היו לנו הזדמנויות. אנחנו צריכים להעריך את מה שעשינו. המטרה הראשונה הושגה. היינו יכולים להיות יעילים יותר, אבל גם השוער שלהם היה מצוין. בכל מקרה, עכשיו (בשלב הנוקאאוט) מתחיל טורניר חדש".

עוד בוואלה

צרפת המאכזבת ב"חצי הקשה". תשחק נגד פורטוגל ברבע הגמר?

לכתבה המלאה

אדריאן ראביו: "היה מתסכל, לא עשינו מספיק כדי לנצח. היה לנו הכל בידיים ולא עשינו מספיק. השוער שלהם היה טוב. פגשנו יריבה טובה, היו לנו הזדמנויות, ועדיין יש לנו בעיה של יעילות".

פרנקר למפארד, הפרשן האנגלי, טוען כי "אמבפה עושה דברים נהדרים על המגרש, אבל אני חושב שהצרפתין מסתמכים עליו יותר מדי. הייתי קצת מתוסכל ממנו. הייתי אומר לו, 'אני מבין שאתה משוטט על המגרש, אבל אתה חייב להכניס את עצמך לשם כשהכדור ברחבה'".

מאמן פולין מיכאל פרובירז': "אני רוצה להודות לאוהדים על זה שהם היו כאן לצדנו למרות שהודחנו. ניסינו להילחם עד הסוף וזה היה משחק קשה. היו לנו הבלחות ורגעים שבהם שיחקנו טוב מאוד, ככה אנחנו אוהבים לשחק כדורגל. חבל שלא הצלחנו להעפיל לשלב הבא מהבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully