וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לורנזו בראון מתאים בפאזל, הוא מחפש הצלחה קבוצתית"

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 18:10

ביוון חוגגים את צירופו של אקס מכבי תל אביב לפנאתינייקוס: "השילוב של איכויות ואופי הוא אידיאלי. הוא רוצה שיזכרו אותו בזכות התארים". פאו הכריזה רשמית על הצטרפותו בחוזה לשלוש שנים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

לורנזו בראון נחת אמש (שני) באתונה והיום חתם רשמית בשורות פנאתינייקוס לשלוש השנים הבאות. ביוון כבר לא יכולים לחכות לראות את הרכז האמריקאי בפעולה, וכך גם פאו שכתבה זאת בהודעה הרשמית על צירופו.

"ההעברה הזו היא כבר העסקאות הכי גדולות של הקיץ", נכתב בטור פרשנות ב-SDNA. "הגארד האמריקאי מביא איתו איכויות, אופי והרבה דינמיות לקו האחורי של הירוקים. האופי מאוד חשוב בקבוצה הזאת, ונראה שההתאמה של בראון לפאזל היא נהדרת. הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר באירופה אבל גם רעב להצלחה".

עוד נטען כי השילוב הזה, של אופי ואיכויות, הופך את ההתאמה של בראון "אידיאלית" עבור אלופת אירופה: "הדברים הראשונים שהוא אמר בשדה התעופה הן שהוא לא הגיע להיות השחקן הטוב ביותר בקבוצה, אלא כדי לשפר את החברים שלו לקבוצה. זו בדיוק הנקודה. מה שחסר לו זו הצלחה קבוצתית, הוא רוצה שיזכרו אותו בזכות התארים בהם יזכה".

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

ההודעה הרשמית של פאו על צירוף בראון

"זו קבוצה מאוד מוכשרת, הציפיות בה גבוהות וכך גם הציפיות שלי מעצמי. אני רוצה לזכות בתארים עם פנאתינייקוס, אני רוצה את היורוליג. השגתי המון מלבד זה, וזו המטרה הבאה ברשימה", הצהיר הכוכב שיהיה בן 34 בתחילת העונה הבאה עם נחיתתו באתונה אמש. "במכבי שיחקתי תחת מאמן מצוין כמו עודד קטש. עכשיו אני עם אחד המאמנים הכי טובים באירופה, ארגין עתמאן, שזה אדיר מבחינתי".

על שיתוף הפעולה עם קוסטאס סלוקאס וקנדריק נאן, ומקומו בהיררכיה: "עכשיו יש לי שני שחקנים שאני יכול להיעזר בהם כדי לעשות את מה שאני עושה. לא באתי הנה כדי להיות השחקן הכי טוב, אלא בשביל להפוך את חבריי לקבוצה ליותר טובים. אעשה מה שיבקשו ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully