וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון נחת באתונה: "באתי לזכות ביורוליג"

הרכז, שיוצג אחרי בדיקות רפואיות, הגיע עם חולצה של פנאתינייקוס: "התקופה במכבי ת"א עם בולדווין - כנראה הכי טובה בקריירה שלי. קטש מאמן מצוין, עכשיו אני עם אחד הטובים באירופה. היו לי שיחות עם פאו בעבר". חברו החדש לקבוצה התלוצץ: "נצטרך עוד כדורים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

עמודי התווך של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות ממשיכים לעבור לתחנות החדשות שלהם באירופה. במקביל להצגתו של ג'וש ניבו במילאנו, לורנזו בראון נחת היום (שני) באתונה לקראת חתימתו בפנאתינייקוס, שתודיע על כך רשמית אחרי שהרכז האמריקאי יעבור בדיקות רפואיות.

"זו קבוצה מאוד מוכשרת, הציפיות בה גבוהות וכך גם הציפיות שלי מעצמי. אני רוצה לזכות בתארים עם פנאתינייקוס, אני רוצה את היורוליג. השגתי המון מלבד זה, וזו המטרה הבאה ברשימה", הצהיר הכוכב שיהיה בן 34 בתחילת העונה הבאה.

הגארד התייחס לתקופתו במכבי תל אביב ולקו האחורי המאיים שהרכיב יחד עם ווייד בולדווין: "העונות עם ווייד היו כנראה הטובות ביותר בקריירה שלי. היו הרבה שחקנים מוכשרים במכבי ושיחקתי תחת מאמן מצוין כמו עודד קטש. עכשיו אני עם אחד המאמנים הכי טובים באירופה, ארגין עתמאן, שזה אדיר מבחינתי".

על שיתוף הפעולה עם קוסטאס סלוקאס וקנדריק נאן, ומקומו בהיררכיה: "עכשיו יש לי שני שחקנים שאני יכול להיעזר בהם כדי לעשות את מה שאני עושה. לא באתי הנה כדי להיות השחקן הכי טוב, אלא בשביל להפוך את חבריי לקבוצה ליותר טובים. אעשה מה שיבקשו ממני".

בראון הוסיף: "אתונה עיר יפה מאוד וזה פנטסטי להיות כאן. היו לי שיחות עם פנאתינייקוס בשנים האחרונות, דברים באו והלכו והדבר הכי חשוב הוא שאני כאן עכשיו".

מי שהתלוצץ לקראת הגעתו הצפויה של בראון הוא מריוס גריגוניס, שחקן פנאתינייקוס שאמר אחרי משחק הידידות של נבחרת ליטא אמש: "יהיה מעניין לראות מה יקרה, אולי נצטרך עוד כמה כדורים. זה טוב, כי אנחנו הולכים להיות בפסגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully