וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוקראינה מונהגת ע"י ציונים ושטנים. לא ניתן לה להפוך לישראל"

לוחם ה-MMA הרוסי מגומד איסמעילוב: "מנהיגי אוקראינה תמכו ברצח עם של ילדי ונשות פלסטין חסרי ההגנה. רוסיה צריכה לשחרר את תושבי המדינה השכנה מהצמרת המלוכלכת הזו"

מחוץ לקווים, 24.6.2024/ספורט1

לוחם ה-MMA הרוסי מגומד איסמעילוב אומר שישמח אם רוסיה לא תאפשר לאוקראינה, שמובלת על ידי "ליצנים, ציונים ושטנים" להפוך לישראל השנייה.

"העם הרוסי והעם האוקראיני הם אחים, אבל כרגע בראשה של אוקראינה ניצבים ליצנים, ציונים ושטנים, ששוב גילו את פניהם כשתמכו ברצח העם של ילדים ונשים חסרי הגנה של פלסטין. אם רוסיה תוכל לשחרר את תושבי אוקראינה מהצמרת המלוכלכת הזו ולא תאפשר לה להפוך לישראל השנייה, אני רק אשמח".

הדברים של איסמעילוב הגיעו בעקבות תמיכתה של אוקראינה בישראל לאחר טבח 7 באוקטובר וגינויים שהוציאה נגד ארגון הטרור חמאס.

איסמעילוב בן ה-38, יליד מוסקבה, מתחרה ברמה מקצועית משנת 2011 בארגוני לחימה שונים. הוא אלוף עולם בסמבו, מאסטר בינלאומי בספורט, אמן ספורט בקרב יד ביד צבאי וגם ביהאבקות חופשית. הוא מחזיק ברקורד של 18 ניצחונות ב-22 קרבות MMA.

לפני יותר משלושה חודשים, לוחם ה-MMA עומאר נורמגומדוב, בן דודו של חביב, הקדיש ניצחון לתושבי עזה כשאמר: "לאנשים שם אין אוכל, אין מים, אין כלום. הם מנסים למצוא חתולים לאכול. אני מקווה שהעולם הולך להתעורר. צריך קצת אנושיות בסיסית כדי לעזור להם, לעזור לאנשים שהולכים למות מרעב".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully