וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA תומך בעזה: "אנשים מחפשים חתולים כדי לאכול, אין להם כלום"

עומאר נורמגומדוב, בן דודו של חביב, הקדיש את הניצחון האחרון שלו לתושבים העזתים: "מקווה שהעולם יתעורר, מי שתומך בזה לא אנושי. אין שם מים, אין אוכל, צריך לעזור להם"

קליפ סיכום השבוע, 29.2/ספורט1

בתחילת הקריירה שלו, היה ידוע לוחם ה-MMA עומאר נורמגומדוב בעיקר בשל קרבה משפחתית ללוחם האגדי חביב נורמגומדוב - דודו. לאחרונה הוא החל להצליח גם בכוחות עצמו, ולמעשה, מחזיק במאזן מושלם של 17 ניצחונות אל מול 0 הפסדים.

את הניצחון האחרון שלו, מול בזקאט אלמחאן בלאס וגאס, הקדיש לתושבי עזה. "לאנשים בעזה אין אוכל, אין מים, אין כלום", אמר הלוחם הדאגסטני. "הם מנסים למצוא חתולים לאכול. אני מקווה שהעולם הולך להתעורר. צריך קצת אנושיות בסיסית כדי לעזור להם, לעזור לאנשים שהולכים למות מרעב".

נורמגומדוב הוסיף ואמר במסיבת העיתונאים אחרי הקרב: "כשמשהו קורה בעולם עם נשים, משהו רע, כל הקבוצות הפמיניסטיות מדברות. אבל זה אותו מצב בעזה - גם שם יש נשים, הן לא חיות. ילדים מתים בעזה. אני לא מבין. זה מעציב אותי. אנחנו ישנים טובים, אנחנו אוכלים טוב, יש לנו בתים, אבל מה עם אנשים אחרים? יש מדינות שממשיכות לתמוך בזה. מבחינתי מי שעושה את זה, לא אנושי".

כזכור, גם חביב נורמגומדוב כבר הביע תמיכה פומבית בעזה לא פעם מאז תחילת המלחמה. "ישראל רצחה ב-24 שעות יותר פלסטינים מאשר שנהרגו ב-9/11, פרל הארבור, וב-30 שנות המלחמה באירלנד - ביחד", טען במהלך נובמבר. "ארצות הברית חוסמת את יתר העולם מקריאה להפסקת אש. אי אפשר לתאר במילים את הרשע הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully