וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט עונה לליניקר: "סתם רעשי רקע". אלכסנדר-ארנולד יסופסל

סאות'גייט צפוי לבצע שינוי בודד בהרכב אנגליה למשחק נגד סלובניה (שלישי, 22:00, ספורט1), ועוקץ את הפרשנים: "כל מה שאומרים חסר חשיבות". סלובניה חייבת ניצחון, אובלק צפוי להיות כשיר ולגבי ששקו תתקבל החלטה ברגע האחרון

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

אנגליה

למרות ניצחון דחוק על סרביה ותיקו מתסכל מול דנמרק, שלושת האריות מגיעה למשחק הנעילה של שלב הבתים בעמדה טובה לעלות מהמקום הראשון. כדי שזה יקרה, הם צריכים ניצחון על סלובניה או תיקו לצד הפסד או תיקו של דנמרק. גם הפסד עשוי להספיק כדי לעלות מהמקום השני, אם דנמרק לא תנצח.

הנושא הבוער במחנה האנגלי הוא ההרכב עמוס הכוכבים של גארת' סאות'גייט, שלפחות בינתיים לא מצליח לספק את הסחורה למרות האיכות הגבוהה שלו על הנייר. מי שעשוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל, הוא טרנט אלכסנדר ארנולד, שפתח בעמדה ניסיונית בקישור בשני המשחקים הראשונים בטורניר. על פי הערכות, קונור גלאגר יפתח במקומו וזה צפוי להיות השינוי היחיד ב-11, כשקירן טריפייר מיועד לפתוח פעם נוספת למרות שנפצע במשחק הקודם, ופיל פודן ימשיך בכנף שמאל. בשורות מעודדות מבחינתו של סאות'גייט הגיעו מכיוונו של לוק שואו, שחזר לאימונים אחרי שפספס את שני המשחקים הקודמים בשל פציעה.

"איך נבוא טוב יותר לידי ביטוי? כדי שזה יקרה, נצטרך לשמור על משמעת עמדות טובה יותר", ניתח הארי קיין את סימני השאלה סביב השתלבותו שלו ושל פיל פודן וג'וד בלינגהאם בשיטה, וסאות'גייט מסכים: "אם נתמיד טוב יותר בעמדות הברורות של השחקנים, זה יעבוד. אנחנו צריכים להיות קצת יותר קרי רוח בהתקפות מעבר, אבל זה יבוא - אני בטוח".

סאות'גייט עקץ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק את הפרשנים, בדגש על גארי ליניקר שביקר בחריפות את המאמן: "מצב הרוח בנבחרת מצוין. אנחנו מבינים היטב שבעולם בו אנו חיים, תמיד יש רעשי רקע. אבל אסור לנו לתת לרעשים הללו לחדור ולפגוע בנו. מבחינתי, כל הדברים הללו חסרי חשיבות. במבחן התוצאה, אנחנו כמעט בשמינית הגמר. ברור שאנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב יותר. אני המבקר הכי גדול של עצמי, וכך גם השחקנים שלנו. אף אחד לא צריך לדחוף אותנו להיות טובים יותר, אנחנו שואפים לכך בעצמנו".

הארי קיין, חלוץ נבחרת אנגליה. GettyImages
השינוי יגיע? הארי קיין/GettyImages

סלובניה

אחרי 1:1 בשני המשחקים, סלובניה חייבת ללכת על כל הקופה. רק ניצחון סנסציוני יעלה אותה לשמינית הגמר, ובתסריט מסוים היא עוד עשויה למצוא את עצמה בראשות הבית (ניצחון שלה על אנגליה לצד הפסד או תיקו של דנמרק).

למאמן מתיאז' קק אין ברירה אלא להעלות הרכב התקפי וברור שבחוד יפתח אנדרז' שפוראר, אך לגבי בנימין ששקו, שסיים את המשחק הקודם עם פציעה, תתקבל החלטה רק ברגע האחרון לפי המאמן והוא בספק גם ערב המשחק. יאן אובלק שלא התאמן אמש מסיבות אישיות, צפוי להיות כשיר ולפתוח. יון גורנץ-סטנקוביץ' צפוי לפתוח על חשבון טימי מקס אלשניק בקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יאן אובלק שוער נבחרת סלובניה. GettyImages
צפוי לפתוח. אובלק/GettyImages

טריוויה

* זו הפעם השנייה שאנגליה וסלובניה נפגשות בטורניר גדול. בפעם הקודמת אנגליה ניצחה 0:1 במונדיאל 2010.

* סלובניה מעולם לא ניצחה את אנגליה במשחק רשמי. בסך הכל היא שיחקה מולה שישה משחקים.

* אנגליה יכולה לסיים שלב בתים רביעי ברציפות ביורו ללא הפסד, אחרי שנמנעה מהפסדים גם ב-2012, 2016 ו-2020. למעשה, ההפסד האחרון שלה בשלב הבתים של היורו היה אי שם ביורו 2000, עם 3:2 לרומניה.

* סלובניה היא "שיאנית" המשחקים ללא ניצחונות ביורו. בסך הכל, הסלובנים רשמו עד כה ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים בהופעתיהם בטורניר היבשתי.

הרכבי הקבוצות

שופט: קלמון טורפן (צרפת)
אצטדיון: ריין אנרגי שטדיון (קלן)
קהל: 41536

המשחק המקביל בבית בין דנמרק לסרביה יועבר בשידור ישיר בספורט2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully