וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופציה היחידה היא ניצחון": דנמרק וסרביה בקרב על השמינית

הסקנדינבים רוצים ניצחון שיבטיח להם לפחות את המקום השני, אבל כנראה שיסתפקו גם בנקודה, סטויקוביץ' עשוי לזעזע מנגד בתקווה לעצור את הרצף השלילי ולהעפיל שלב (22:00, ספורט2)

תקציר יורו 2024: סלובניה - סרביה 1:1/ספורט1

דנמרק

אחרי שתי תוצאות תיקו, הנבחרת של קספר יולמאנד תלויה בעצמה וניצחון יעלה אותה לשמינית הגמר - אולי אפילו מהמקום הראשון, זה כבר תלוי במעידה אנגלית נוספת גם במשחק שייערך במקביל מול סלובניה. דנמרק ניצחה את סרביה בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים ורבים משחקני הסגל שלה היו על הדשא במפגש האחרון שהסתיים ב-0:3 בקופנהאגן במרץ 2022 - יואקים מיילה, יספר לינדסטרום וכריסטיאן אריקסן כבשו.

בניגוד למשחק הפתיחה שלה מול סלובניה, דנמרק נראתה הרבה יותר טוב מול אנגליה והיא תקווה למנף את המומנטום הזה לניצחון נוסף. היא תסיים במקום השני בבית גם במקרה של תוצאת תיקו, אבל אז לא תהיה תלויה בעצמה במקרה של ניצחון סנסציוני של סלובניה על אנגליה שיוריד אותה למקום השלישי. היא עשויה לסיים שלישית במקרה של הפסד אם אנגליה תנצח את סלובניה בהפרש גבוה יותר, אבל אז ספק אם שתי נקודות והפרש שערים שלילי יספיקו לה.

"זה משחק של 50-50", אמר יולמאנד שאמור להמשיך עם אותם 11 מהמשחק הקודם, "אנחנו נצטרך לדעת לנטרל את סרביה, נבחרת טובה וחזקה, מאוד פיזית ומסוכנת בהתקפה. כמו נגד אנגליה, אנחנו נצטרך להחזיק בכדור ולמנוע מסרביה לנצל את החוזקות שלה".

שחקן נבחרת דנמרק, מורטן יולמאנד. רויטרס
דנמרק במומנטום ועם מאזן חיובי מול סרביה בשנים האחרונות/רויטרס

סרביה

בדומה לדנמרק, גם נבחרת סרביה יודעת שניצחון יעלה אותה לשמינית הגמר, כי עם ארבע נקודות היא לכל הפחות תתפוס את המקום השלישי ותהיה אחת מבין ארבע העולות ממקום זה. סרביה איכזבה ב-1:0 לאנגליה ועוד יותר ב-1:1 עם סלובניה, אבל למזלה השוותה בשנייה האחרונה של תוספת הזמן ונשארה בחיים.

בתקשורת הסרבית התרשמו מכך שסרביה יודעת לשחק תחת לחץ ולראיה הנקודה שצברה במחזור הקודם, אבל שם מודאגים מהיכולת ומבהירים שהמאמן דראגן סטויקוביץ' בוחן מספר שינויים בהרכב ושבשלב זה לא ברור אילו שינויים יבצע, אך נראה כי לזאר סמארדז'יץ' יזכה להזדמנות בקישור, לצד דושאן טאדיץ' שלא אמור לאבד את מקומו על אף הביקורת הגוברת בסרביה על יכולתו ביורו, כך שלספסל עשוי לרדת דושאן ולאחוביץ'.

המאמן הסרבי הצהיר לקראת המשחק: "דנמרק נבחרת אדירה עם שחקנים מהטופ העולמי שמתחרה באופן קבוע בטורנירים הגדולים, אבל זו לא נבחרת שאנחנו לא מסוגלים להתמודד איתה והמטרה היחידה שלנו היא לנצח. האופציה היחידה היא ניצחון", סיכם סטויקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דושאן ולאחוביץ', חלוץ נבחרת סרביה. רויטרס
יירד לספסל? ולאחוביץ'/רויטרס

טריוויה

  • דנמרק ניצחה את סרביה בכל שלושת המפגשים שנערכו מאז 2006, מאז שסרביה נפרדה ממונטנגרו והקימה נבחרת לאומית עצמאית. סרביה כבשה פעם אחת בלבד, דנמרק הבקיעה שמונה שערים.
  • המפגש היחיד בין דנמרק לסרביה בטורניר גדול היה ביורו 1984, אז דנמרק מחצה 0:5 את יוגוסלביה.
  • סרביה לא ניצחה שבעה משחקים רצופים ביורו או במונדיאל, מאז ה-0:1 על קוסטה ריקה ב-2018. השיא שלהם עומד על שמונה משחקים ללא ניצחון עוד כנבחרת יוגוסלביה בין 1974 ל-1982.

הרכבי הקבוצות

שופט: פרנסואה לטקסייה (צרפת)
אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)
קהל: 64288

המשחק המקביל בבית בין אנגליה לסלובניה יועבר בשידור ישיר בספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully