וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רקו לאזטיץ' מונה למאמן מכבי תל אביב

24.6.2024 / 16:30

נמצא המחליף של רובי קין: הסרבי בן ה-42 שאימן בשלוש העונות האחרונות את באצ'קה טופולה נוחת בשורות האלופה: "נרגש להצטרף למועדון אדיר, מחכה לעבוד קשה על מנת להפוך את הקמפיין הזה למוצלח". גולדהאר: "התרשמתי מאוד מחוסנו הנפשי, הוא הבין את המשימה"

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

מספר שבועות אחרי עזיבת רובי קין, מכבי תל אביב מצאה את מאמנה החדש והודיעה היום (שני) על מינויו של ז'רקו לאזטיץ'. הסרבי בן ה-42 אימן את באצ'קה טופולה בשלוש העונות האחרונות ונחשב לאחד המאמנים המבטיחים בכדורגל המקומי. הוא הוביל את הקבוצה הצנועה למקום השני בעונת 2022/23 ולהעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה שעברה, בסיומה נבחר למאמן העונה.

הבעלים מיץ' גודלהאר אמר: "אני שמח לקבל את פניו של ז'רקו והצוות שלו למכבי תל אביב. במהלך התהליך התרשמתי מאוד מחוסנו הנפשי והמתודולוגיה הברורה של ז'רקו, שתרמה ללא ספק להמשכיות שבהישגיו כמאמן. ז'רקו הבין את המשימה הכרוכה במכבי והוא מוכן לעבוד קשה על מנת להצעיד את המועדון קדימה ולהגיע להישגים. אנא הצטרפו אליי לקבל בברכה את פניו של ז'רקו ושאר אנשי הצוות המקצועי ונאחל לו הצלחה רבה".

ז'רקו לאזטיץ' הוסיף: "אני נרגש להצטרף למועדון אדיר כמו מכבי ומחכה כבר לעבוד קשה על מנת להפוך את הקמפיין הזה למוצלח ככל האפשר".

כפי שפרסמנו, לאזטיץ' יגיע לתל אביב עם עוזריו דראזן בוליץ' ודובריוויה מוטאבדזיץ', שעבדו לצידו ב-TSC. אליהם יצטרף גם בויאן לאוניטביץ'.

המאמן הסרבי ז'רקו לאזטיץ'. Alex Grimm, GettyImages
ברוך הבא. לאזטיץ'/GettyImages, Alex Grimm

לאזטיץ' הוזכר כמועמד למכבי חיפה בשנה שעברה, אחרי שברק בכר חתם בכוכב האדום בלגרד, אבל לבסוף מסאי דגו מונה. כשהיה שחקן פעיל אגב, הוא נבחן בהפועל עכו של אלי כהן, אבל לא הוחתם. בשבועות האחרונים הוזכר כמועמד למספר קבוצות, בין היתר פרטיזן בלגרד ומספר מועדונים מהליגה הרוסית - אך העדיף בסופו של דבר את הצעת הצהובים.

המאמן הסרבי הוא אחיו הצעיר של כדורגלן העבר ניקולה לאזטיץ', ששיחק בין היתר בלאציו, טורינו וגנואה, ושיתף פעולה עם חיים רביבו בפנרבחצ'ה. בניגוד לניקולה, קריירת המשחק שלו כחלוץ לא המריאה ומלבד שנתיים בינוניות בפרטיזן בלגרד, הוא שיחק בעיקר בקבוצות קטנות בסרביה, יוון ומלטה.

קריירת האימון שלו לעומת זאת, נראית עד עכשיו הרבה יותר מוצלחת. הוא אימן במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד ושימש כעוזר בקבוצה הבוגרת. ב-2019 קיבל ג'וב ראשון כמאמן ראשי ועמד על הקווים של טלאופטיק במשך תקופה קצרה. בהמשך אימן את מטלאץ ובנובמבר 2021 מונה לתפקיד בבאצ'קה טופולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully