וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וארגה בהכרה וסובל שברים: "לא יחזור להמשך הטורניר"

חלוץ נבחרת הונגריה, שנפצע בראשו והתמוטט על הדשא אושפז והמשיך לבדיקות רפואיות. חבריו סיפקו מחוות מרגשות: "הניצחון מוקדש לו"

תקציר ה-0:1 הדרמטי של הונגריה על סקוטלנד במסגרת בית א' של יורו 2024/ספורט1

הונגריה עשתה אמש (ראשון) צעד משמעותי אל עבר שמינית גמר יורו 2024 אחרי שניצחה 0:1 את סקוטלנד, עקפה אותה בדרך למקום השלישי עם שלוש נקודות ושמרה על סיכוי למקום בשלב הנוקאאוט. על אף הניצחון הדרמטי והמשמח, רגע קשה התרחש בדקה ה-68 כשברנבאש וארגה נפגע מידו של אנגוס גאן בראשו, התמוטט על הדשא וקיבל טיפול דקות ארוכות במגרש עד שפונה באלונקה כשסביבו שמיכות.

העדכון הראשון שהגיע היה סרטון בו פונה החלוץ הפצוע באמבולנס לבית החולים בשטוטגרט, ובהמשך דווח כי הוא בהכרה ומצבו יציב בהגעתו לבית החולים - לצד מספר שברים בפנים מהם הוא סובל. "הוא בסדר ולא בשום סכנה", אמר המאמן מרקו רוסי. "לצערי הוא יזדקק לניתוח, כי הוא סובל משבר. גם אם נתקדם בטורניר, הוא כבר לא יהיה איתנו. השחקנים חששו כי היה נראה שהוא לא בהכרה, כולם חששו גם שהרופאים הגיעו באיחור מסוים, הם כנראה לא הבינו כמה מסוכן זה היה".

כאמור, מחזה מדהים נראה כשהצוות הרפואי של האצטדיון עם האלונקה הגיע לאט יותר, ובעוד השחקנים ההונגרים האיצו בהם למהר, מספר שחקנים, ביניהם הקפטן דומיניק סובוסלאי, רצו על מנת לקחת את האלונקה ולהגיע כמה שיותר מהר לחברם לנבחרת.

כובש שער הניצחון סיכם את 3 הנקודות החשובות: "ידעתי שתהיה לנו עוד הזדמנות לכבוש וזה קרה. זאת הייתה עבודת צוות מדהימה, מרוצים מהניצחון ומודים לקהל הפנטסטי שלנו".

רולאנד שולואי אמר בסיום: "הכי חשוב זה שוארגה במצב טוב יותר. נלחמנו על זה ב-20 הדקות האחרונות. בסוף הראינו איזו נבחרת אנחנו. אף פעם לא נוותר, זה הכוח שלנו".

אנדרה בוטקה שהיה קרוב למהלך בו נפצע וארגה סיפר: "זה היה מזעזע, למזלנו הוא בסדר. עכשיו אנחנו נהיה האוהדים ונסמוך על כך שהכל יעבור כשורה".

סובוסלאי הקדיש את הניצחון לוארגה: "מקווים שהוא בסדר, זה בשבילו. שמחים על שער הניצחון של קווין, הוא עבד קשה בשביל זה. עשינו מה שיכולנו במחזור הסיום, עכשיו נחכה ונקווה לטוב ביותר".

בלי וארגה, השחקנים ההונגרים חגגו את שער הניצחון של קווין צ'ובוט עם החולצה של וארגה, כשחלקם גם בכו ברגע הפציעה המפחידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דומיניק סובוסלאי עם חולצתו של ברנבאש וארגה נבחרת הונגריה. רויטרס
רגע משמח וקשה. סובוסלאי עם החולצה של וארגה/רויטרס

בצד הסקוטי יצאו מאוכזבים אחרי עוד הופעה רעה במיוחד, כשהנבחרת סיימה עם 17 בעיטות בלבד את הטורניר - הכי מעט אי פעם יחד עם צפון אירלנד שרשמה נתון זהה ביורו 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully