וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב עוזב, ויש כבר מחליף: הבעלים של יריבת מכבי תל אביב יורה

ג'יג'י בקאלי בסדרת הצהרות: "אני מקבל 5 מיליון יורו על קומאן, טוב שהוא עוזב. טנאסה מצטרף לאימוני סטיאווה, אתן לו 30 אלף יורו לחודש, זה יספיק. השחקן עם השיער הצבוע? תמיד אהבתי אותו"

תקציר: נבחרת בלגיה - נבחרת רומניה 0:2/ספורט1

סטיאווה בוקרשט, או בשמה הרשמי FCSB, ממשיכה לחפש חיזוק לקראת המפגש הכפול עם מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בחודש הבא (בהנחה כמובן שתעבור את אלופת סן מרינו). מדובר בעיקר בניסיון לסתום את החור שיותיר הכוכב פלורינל קומאן, שעל פי הבעלים ג'יג'י בקאלי יימכר בסופו של דבר לקבוצה קטארית אחרת מכפי שפורסם עד כה: אל גראפיה ולא אל דוחאיל.

"אנשי אל גראפה שלחו מייל וביקשו את מספר החשבון כדי להפקיד לי את הכסף, אני מקבל חמישה מיליון יורו על קומאן", התגאה בקאלי. "הוא שווה את זה, טוב שהוא עוזב. הבחור המסכן, הוא היה ממורמר מאוד אתמול כי לא שותף נגד בלגיה. זה לא נחמד להוציא שחקן מההרכב אחרי ניצחון. כשאתה עושה דבר כזה, אתה סופג שער כבר בדקה השנייה".

מי שצפוי לחזור לדברי בקאלי הוא הקשר/חלוץ פלורין טנאסה, שעזב את המועדון ב-2022 אחרי שש שנים ושיחק באל ג'זירה מאיחוד האמירויות ואל אוחדוד הסעודית. טנאסה בן ה-29 לא נכלל בסגל של רומניה ליורו והבעלים הודיע: "הוא יגיע השבוע להתאמן איתנו. יש לו הצעה של 800 אלף יורו, אבל הוא רוצה יותר. אני אתן לו לפחות 30 אלף יורו לחודש, בוודאות. זה יספיק לדעתי, אני לא בטוח ב-100 אחוז".

אנדריי ראציו, שחקן נבחרת רומניה. רויטרס
"זה עם השיער הצבוע". אנדריי ראציו/רויטרס

בקאלי התייחס גם לאנדריי ראציו, מגן הנבחרת ששייך לראיו וייקאנו: "זה עם השיער הצבוע, תמיד אהבתי אותו. כדורגלן טוב. רציתי להביא אותו בעבר למועדון, אבל לא הייתה ההזדמנות המתאימה. הוא משחק בספרד ויש לו שכר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully