וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות איתות חיובי מאמבפה: מתיחות בצרפת בשל ההדלפות

החלוץ ניסה לראשונה את המסכה והיה מעורב בארבעה שערים במשחק אימון. דשאן לא אהב את איבוד אלמנט ההפתעה נגד הולנד

תקציר ה-0:0 של הולנד מול צרפת בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

התיקו המאופס נגד הולנד העלה את רף המתיחות בנבחרת צרפת, בייחוד לאור מופע ההחמצות שסיפקה סגנית אלופת העולם בהיעדרו של קיליאן אמבפה. אתמול (שבת) הקפטן ששבר את אפו ערך התנסות ראשונית עם מסכת המגן על פניו, במשחק אימון מול הקבוצה עד גיל 21 של פאדרבורן הגרמנית, בו שותפו השחקנים שלא שיחקו נגד הולנד. אמבפה כבש צמד ובישל עוד שני שערים במשחק שחולק לשתי מחציות של 30 דקות כל אחת, כששחקני פאדרבורן התבקשו לא להפגין מקסימום אגרסיביות כדי למנוע פציעות של הצרפתים בעיצומו של יורו 2024. לחלוץ נותרו עדיין שני אימונים לפני המפגש עם פולין ביום שלישי (19:00, ספורט1), כך שיכולתו במשחק האימון אולי מרגיעה את דידייה דשאן בכל הנוגע לכשירות של הכוכב הכי גדול שלו.

מה שהותיר את דשאן פחות רגוע, היו ההדלפות לתקשורת לפני המשחק נגד הולנד. המאמן לא אהב את זה שהשינוי למערך של 4-4-2 עם אדריאן ראביו בצד שמאל ואורליאן טשואמני במרכז השדה, נודע לעיתונאים זמן קצר אחרי שהמאמן בישר על כך לקבוצה קטנה של שחקנים, מה שביטל את אלמנט ההפתעה.

מעבר לכך, באתר "RMC" ציינו את התלונות של אנשי הצוות והשחקנים הצרפתים לגבי היעדר הפרטיות בחדר ההלבשה באצטדיון רד בול בלייפציג, שם התקיים המשחק האחרון. בין חדר ההלבשה של דשאן ושחקניו למגרש הפריד רק ברזנט כחול, כך שלמעשה אפשר היה לשמוע בקלות את התדריכים של המאמן.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת על הספסל. רויטרס
יחזור נגד פולין? קיליאן אמבפה/רויטרס

למעשה, אף שחקן של צרפת עוד לא כבש בטורניר הזה, שכן הניצחון 0:1 על אוסטריה במחזור הראשון הושג בזכות שער עצמי. בצל הקשיים הגדולים בהתקפה, הטריקולור יצטרכו לנצח את פולין בהפרש גבוה כדי לעבור את הולנד ולסיים בראשות בית ד', אלא אם האורנג' לא יכניעו את אוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully