וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מבכה את ההחמצות, דשאן מהלל את קאנטה: "הוא זורח"

גריזמן לקח אחריות על ההחטאות: "היו שני מקרים שזה עליי, זה יושב לי בראש". הקשר האחורי שוב נבחר לאיש המשחק, מאמנו פרגן: "יודע להבליט את עצמו"

תקציר ה-0:0 של הולנד מול צרפת בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

המפגש בין הולנד לצרפת הבטיח רבות בקרב על ראשות בית ד', אבל בסופו של דבר דווקא שתי אלופות אירופה לשעבר הן אלה שסיפקו את ה-0:0 הראשון של יורו 2024. למעשה, המשחק הערב (שישי) קטע רצף של 50 משחקים בהם הובקעו שערים במסגרת היורו, מאז התיקו המאופס בין אנגליה לסקוטלנד במחזור השני של שלב הבתים בטורניר הקודם.

למרות זאת, השתיים די בטוחות בשמינית הגמר וגם אוסטריה בכיוון הנכון, כאשר פולין שנותרה ללא נקודות בבית ד' היא המודחת הראשונה מהטורניר.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת על הספסל. רויטרס
החליטו שאין סיבה לסכן אותו. קיליאן אמבפה/רויטרס

המספרים

* התיקו המאופס הזה קטע כאמור רצף של 50 משחקים ללא 0:0 ביורו. שתי הנבחרות כעת עם שישה משחקי 0:0 במהלך ההיסטוריה שלהן באליפויות אירופה, כשלפניהן ניצבת רק איטליה עם שמונה משחקים נטולי שערים.

* גם ביורו 1996 נפרדו השתיים ב-0:0, אלא שאז זה קרה ברבע הגמר והמשחק הוכרע בדו-קרב פנדלים עם 4:5 לצרפת אחרי החמצה של קלרנס סיידורף.

* * צרפת לא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים מהם נעדר קיליאן אמבפה.

* אנגולו קאנטה, שהיה הזימון המפתיע של דידייה דשאן לסגל הצרפתי אחרי כמעט שנתיים מחוץ לנבחרת, הפך לשחקן הראשון בטורניר שנבחר פעמיים לאיש המשחק.

* אם לא כוללים הפסדים בפנדלים, הולנד נוצחה רק פעם אחת ב-18 משחקיה האחרונים בטורנירים גדולים.

* בארט ורברוחן ההולנדי הפך לשוער הצעיר ביותר ששומר על שער נקי במסגרת אליפויות אירופה - בגיל 21 ו-308 ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת מחמיץ. רויטרס
כמה פספוסים. אנטואן גריזמן/רויטרס

התגובות

אנטואן גריזמן, ששימש כקפטן של צרפת בהיעדרו של אמבפה שנותר על הספסל עם האף השבור, היה המחמיצן הראשי במשחק. בסיום אמר: "יש שני מקרים שזה היה תלוי בי, הכדור נתקע לי. הם יושבים לי בראש, זה מאכזב מאוד. אלה הדברים שפגעו בנו בשני המשחקים ואנחנו חייבים לעבוד על זה, כי מבחינה טקטית אנחנו טובים מאוד. שחקני התקפה צריכים שערים, זה נותן לנו שקט. אבל אין סיבה להיכנס לפאניקה, זה יגיע".

המאמן דידייה דשאן הצטרף: "החרטה היחידה היא לגבי היעילות שלנו. פגשנו הולנד זהירה מבדרך כלל, וצריך לזכור שלנו היו 36 שעות פחות להתכונן למשחק. בכל זאת עמדנו בקצב וראינו נבחרת שיודעת להתגונן היטב וליצור מצבים מסוכנים. אמבפה? קיליאן זה קיליאן, לא נשווה אותו לאחרים. ברקולה הוא שחקן איכותי, אבל הוא לא היה איתנו אף פעם וקשה להכניס אותו למשחק כזה כדי שיעשה את ההבדל".

דשאן הצטרף למחמאות ל-MVP קאנטה: "הוא זורח פה, הוא עוזר לנו רבות. יש לי הרבה שחקנים שיכולים לפתוח בהרכב, במיוחד בקישור, אבל לקאנטה יש את היכולת להבליט את עצמו".

אורליאן טשואמני, שחזר לשחק אחרי כחודש וחצי: "נכשלנו בנגיעה האחרונה - אם זו הייתה הבעיטה או המסירה. אנחנו חייבים לשפר את זה כדי להכריע משחקים. יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח הערב. המטרה העיקרית שלנו כרגע היא להעפיל מהמקום הראשון בבית".

קינגסלי קומאן המחליף הוסיף: "לא הצלחנו לכבוש, זה קורה לפעמים. סך הכול 0:0 זו תוצאה טובה. חשוב להמשיך ליצור מצבים ובסוף זה ייכנס. למדנו מהמשחק הזה, אני בטוח שנשתפר ונצליח".

במחזור הסיום של בית ד':

צרפת - פולין (שלישי, 19:00)
הולנד - אוסטריה (שלישי, 19:00)

כל משחקי יורו 2024 מועברים בשידורים ישירים בספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully